Hop til indhold
Bebop

"Follow up to"?

Recommended Posts

Er det muligt i Forumsoftware at give en bruger mulighed for at indstille, at svar på et indlæg skal flyttes over i et andet underforum?

 

Jeg oplever ofte selv at være med til at afspore en anmeldelse, fordi jeg svarer på noget faktuelt, som en anden bruger har skrevet, og så udvikler det sig til en diskussion. En FUT til Generel Debat ville være rart. Det kunne man let på gode gamle Usenet.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Richard Kimble

 Kan man ikke det i dag? Når man rapporterer et indlæg, så er det muligt at sætte flueben i “Tråden skal flyttes”. Eller er jeg i gang med at afspore tråden? :ph34r:

Redigeret af Richard Kimble

Del dette indlæg


Link til indlæg
Richard Kimble skrev, for 3 minutter siden:

Kan man ikke det i dag? Når man rapporterer et indlæg, så kan man sætte flueben i “Tråden skal flyttes”. Eller er jeg i gang med at afspore tråden? :ph34r:

Det er at bede en mod om at flytte hele tråden. Altså ikke noget bruger selv gør, men ligesom at skrive en privat besked til mod-team.

Ideen med FUT er at lade svar på diskussionen flytte til andet forum, men at lade tråden blive hvor den er.

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...