Hop til indhold
Aarhusbanditten

“Duo” med Kristina og Amy, Viby/Aarhus

Recommended Posts

Som jeg skrev tidligere på ugen i anden anmeldelse, så havde jeg i dag bestilt tid til en Duo med Kristina og Amy. Har anmeldt begge piger før, og igen sidder jeg her, høj og tænker over oplevelsen jeg lige er kommet fra. Begge pigernes super skønne, giver dejlig service og virkelig god GFE, hvis man kan det når der er to af dem:-), og ja  er vild med dem, kunne man tage begge to med til alteret, ville jeg ikke tøve:-)

Jeg bestilte tiden tirsdag, og jeg skal love for, at min hjerne har kørt på højtryk i dagene og nætterne op til dagen i dag. Kunne jeg klare 2 så skønne piger, vil jeg kunne nyde dem, og hvordan ville det mon være ...., glædet mig som en lille dreng til juleaften.

https://annoncelight.dk/showad/265606,

https://annoncelight.dk/showad/229074

Jeg kommer som sædvanlig ind og bliver lukket ind af Mutter, kommer ind på værelset, tænder en lampe mere inden pigerne gør deres entre. Ind kommer 2 gudinder, som er plukket ud af et skønhedsmagasin, i 2 lange kjoler....Kristina har en sort en på, med sliske helt op til hoften, mega fræk i hendes høje hæle..., Amy har den røde på, og også høje hæle....., de kommer ind, og smiler over hele hovedet, jeg jeg bliver mødt af kærligt kys fra Amy, mens Kristina kommer helt tæt på, og hun kysser mig også.

At stå med disse 2 piger i min favn, tungekysser med den ene, så den anden, mine hænder har en Balle fra hver af pigerne, og inden længe lader Kristina kjolen falde, Amy hiver trøjen af mig, og jeg hopper hurtigt af af alt tøjet...., Kristina er gået på knæ og har taget pikken i munden, mens jeg kysser videre med Amy, der kort efter gør Kristina følgeskab med dejligt blow..., de skiftedes til at have pikken i munden, mens KristIna har det, slikker Amy mine boller, og omvendt....., jeg siger jer gutter, det at stå og kigge på så 2 skønheder, skiftedes til at have ens pik i munden.., det billede har printet sig ind i min hukommelse..., det fortalte jeg pigerne, men de troede jeg sagde jeg ville tage et billede af dem med pikken, hvilket de høfligt afslog, men tilbød at tage et billede nedefra af mig og pikken...., det grinede vi af, men gjorde ikke alvor af det......

Jeg kan slet ikke gengive den intense oplevelse, hvad der skete hvornår, hvem gjorde hvad, for som i TOP GUN, “This bogie is all over me” (citat), sådan var det med pigerne....., jeg blev slikket, slikkede dem på skift, kyssede på tværs, mine hænder var over det hele....., på et tidspunkt mens Amy sidder med sin fisse over mit ansigt, kommer Kristina gummi på, og have Amys fisse i munden, mens jeg kan mærke Kristinnas stramme fisse sænke sig over pikken...., jeg var i drømmeland...., lidt efter ligger Amy sig bag Kristina og slikker mine boller mens Kristina ridder mig.....

Jeg tager KristIna i forskellige stillinger, kysser Amy i mens, slikker hende når jeg kan komme til, der skiftes kondom, og samme tur bare omvendt...., og snart må jeg overgive mig......., Amy ligger på ryggen mens jeg er ovenpå, hun kan se jeg er tæt på, og hendes frække tunge kommer langt ud af halsen på hende (havde købt megafransk med hende), og jeg hiver kondomet af og kommer i munden på hende......

Det er altså mega svært at beskrive sådan en omgang, men hvor var det fedt:-), og en dejlig oplevelse. Sidst jeg var sammen med 2 piger, var med 2 danske for snart 10 år siden (Analprinsessen Nanna og en mere som jeg ikke husker)og det var før de var til  superfransk, så denne oplevelse er helt i top, og ikke sidste jeg jeg er ligeglad med prisen for sikke en oplevelse:-)

Jeg har læst og hørt, at man mindst skal gøre en god ting for sig selv hver dag, smiler, den kan jeg godt vinge af for i dag, svæver endnu:-)

Er jeg lidt afhængig......, ja for fanden, og jeg nyder det, livet og de skønne piger jeg møder på min vej:-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det lyder fandme godt Aarhusbandit. Det kunne være jeg også skulle prøve dem begge sammen. Gad vide om anal også er muligt når de er sammen...

er CIM med Amy = med at hun sluger eller er det alene at sperme i munden?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har ikke prøvet anal med dem, men i anden anmeldelse af Kristina giver hun anal mens hun er i en “DUO”, som de kalder det, så ja:-)

Nej, der blev ikke slugt, men pænt afleveret i papir bagefter, men hvor er hun god, hendes tunge den måde hun tager på, er som taget ud af en film;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...