Hop til indhold
Varmemester

Beskeder...

Recommended Posts

Hej med jer alle.. 

Jeg har lige gjort rent i mine beskeder herinde i inpakken. Og hold nu op hvor det sjovt.. :D den ældste besked er sq fra november 16. Og så tænkte jeg "SHIT, har jeg været på SÅÅÅÅ LÆNGE??" :D Vildt som man har ændret sig og den måde indgangsvinkel man har haft til de forskellige ting og piger.. :D

Og det er også et par grimme diskussioner imellem. Men ret sjovt at sidde og læse dem igennem. :D

Er der nogle af jer andre der har haft samme oplevelse? 

Redigeret af Varmemester
Kan åbenbart misforstås..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg skal ikke nyde noget af at gemme beskeder. De bliver slettet så snart et evt besøg er overstået eller konversationen er færdig. Jeg er panisk bange for at bliver afsløret.... Foretrækker derfor også WhatsApp og kunne ALDRIG finde på at betale med andet end kontanter. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Poptrold skrev, for 1 minut siden:

Jeg skal ikke nyde noget af at gemme beskeder. De bliver slettet så snart et evt besøg er overstået eller konversationen er færdig. Jeg er panisk bange for at bliver afsløret.... Foretrækker derfor også WhatsApp og kunne ALDRIG finde på at betale med andet end kontanter. 

Hmm.. Nu mente jeg herinde. Der er vel ikke andre end dig selv der har adgang til din profil herinde? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Varmemester skrev, Lige nu:

Hmm.. Nu mente jeg herinde. Der er vel ikke andre end dig selv der har adgang til din profil herinde? 

Jeg tolkede det godt nok også først som beskeder på telefonen :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kim Petersen

Kan man slette sine gamle beskeder herinde? Hvordan gør man det?

Og hvorfor er whatsapp sikrere til korrespondance med pigerne end sms, som jo ret nemt kan slettes?

Del dette indlæg


Link til indlæg
DK fyr 34 skrev, for 1 minut siden:

Jeg tolkede det godt nok også først som beskeder på telefonen :D 

 

Poptrold skrev, for 1 minut siden:

Ahhh.. Den havde jeg lige misforstået. Jeg troede du mente dine sms-samtaler. Beklager afsporingen, @Varmemester.

Hahaha.. Nu er det ændret.. Ku stadig nå at redigere det.. :D :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kim Petersen skrev, for 3 minutter siden:

Kan man slette sine gamle beskeder herinde? Hvordan gør man det?

Og hvorfor er whatsapp sikrere til korrespondance med pigerne end sms, som jo ret nemt kan slettes?

Ja det kan man.. Der er en firkant i venstre side som du kan trykke på. Og så bliver du spurgt om du vil slette beskeden. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kim Petersen
Varmemester skrev, for 5 minutter siden:

Ja det kan man.. Der er en firkant i venstre side som du kan trykke på. Og så bliver du spurgt om du vil slette beskeden. 

Jeg kan ikke finde den firkant. Skal man først ind på beskeden, og kan man så se firkanten der? Til venstre er der vist kun mit eget navn og profilbillede ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kim Petersen skrev, for 1 minut siden:

Jeg kan ikke finde den firkant. Skal man først ind på beskeden, og kan man så se firkanten der? Til venstre er der vist kun mit eget navn og profilbillede ?

Du skal ind i din besked indpakket. Og så er det lige under der hvor der enten er et bogstav eller billede af den der sidst har skrevet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...