Mr1time 1727 Skrevet 24. August, 2019 Kender i det. Man har i flere dage, gået og set frem til den hvor, hvor man har mulighed for et besøg, ved en pige. Diverse sider er set igennem, og 4-5 annoncer er gemt, på piger man gerne vil besøge. Man kan ikke lige bestemme sig for hvem det skal være, men har dog nu begrænset udvalget enormt. Så kommer dagen, man har glædet sig til, og om form. tages det endelige valg, og SMS sendes til pigen, med en aftale på 1 time om eftermiddagen. Sidder i møde hele dagen og glæder sig vildt til det er færdigt, og man skal knalde med en lækker pige. Da mødet er slut og man er på vej igennem Kbh til aftalen, begynder tvivlen og lysten er ikke helt så stor som da tid blev bestilt. Begynder at overveje om man skal aflyse, eller rette tiden til 30 min. Vælger at tage den time som jeg havde booket, af respekt for pigen, da hun måske har sagt nej til andre pga min booking. Hun er sindsyg lækker og sød og gør intet forkert eller noget, men efter 15 min med blow og cowgirl er jeg færdig første gang. 10 min efter prøver hun med blow, men intet sker. Normalt er jeg vild med at slikke især i 69 og kysse, men varmen i lejlighed kan jeg næsten ikke forestille mig hendes krop liggende på mig med lår på hver side af mit ansigt, så forestiller jeg mig at jeg smelter væk. Så vi snakker lidt og efter 35 min tager jeg tøj på og siger farvel. Så jeg burde have lavet tid om, eller aflyst, så havde jeg da sparet nogle penge. Vigtigt at pointere at pigen ingen skyld har i ovenstående, men lige den dag havde jeg for mange tanker i hovedet og ødelagde selv et besøg som jeg havde glædet mig til. Nogen som kan genkende dette Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jenslillemandhansenv2 881 Skrevet 24. August, 2019 100%. Op på hesten igen der kommer en dag i morgen og den bliver bedre. Hav en dejlig dag. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9405 Skrevet 24. August, 2019 Jeg kan godt genkende, at man på dagen ikke er så opstemt som dagen aftalen blev indgået. Til gengæld plejer lysten at stige spontant, når jeg så er ankommet til kvinden. Så jeg kan godt genkende det omkring den svingende lyst, men jeg kan ikke genkende den med at det hele er overstået på den halve tid eller hurtigere. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mikael48 35 Skrevet 24. August, 2019 Du ska inte känna någon ånger över det. Du är inte de första som känner så och med all säkerhet inte det sista heller. För mig var det att jag inte kunde komma alls och det kändes inte alls bra men som det sägs här ovan upp på hästen igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fræk6 893 Skrevet 24. August, 2019 Jeg har nu aldrig prøvet dette - men kan godt forstå dig, jeg mener bestemt godt du havde kunne rette tiden ned til 30 min, at du møder op som aftalt - syntes jeg er fint, og ikke bare brænder hende af. Af respekt for alle, bør man altid informere hvis man vil noget andet - i min optik må pigen/kunden aflyse/ændre en hvis der ikke er kemi ved mødet, det er trist, men sådanne er det bare - en handel er heller ikke endelig før der er underskrevet - men som jeg startede med - af respekt aflyser man eller møder op, og aftaler, og tager den derfra. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kim Petersen Skrevet 24. August, 2019 TheVoice skrev, for 24 minutter siden: jeg kan ikke genkende den med at det hele er overstået på den halve tid eller hurtigere. Jeg plejer normalt at tage en time. Hos mange piger er den ekstra halve time også godt givet ud, ind imellem er det fx 800 kr for 1/2 time og 1000 for en time, og så er det næsten dumt at nøjes med 1/2. Jeg besøger stort set kun piger som tungekysser som jeg sætter stor pris på. I pausen efter første gang kan jeg så tungekysse pigen i mellemtiden mens hun masserer pikken med hænderne. Så skal den nok komme op igen, og så er vi klar til næste omgang. På den måde synes jeg aldrig at tiden er for lang, nærmere tværtimod. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Heskoxx 86 Skrevet 24. August, 2019 Ja jeg kender godt følesen men jeg indtil dags dato ikke aflyst en aftale, men jeg vil sige at hvis det er mere end 1 time før ville jeg mene at det er ok at ringe og melde afbud og evt lave en ny tid. Hvis det er mindre end en time før ville jeg som du ikke aflyse da jeg føler at det er disrespekt for pigen som måske har sagt nej til andre kunder på grund af mig, og dermed midster temmelig mange penge. Og som TheVoice skriver så plejer lysten at komme spontant når man står foran pigen. Hvad jeg ikke forstår er de mænd som ingengang meddeler oigen hvis de ikke kommer ( og ifølge pigerne er der mange af den slags). Jeg fatter ganske simpelt ikke hvordan nogen kan være så egoistisk og have så lidt respekt for andre mennesker. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14215 Skrevet 24. August, 2019 @Mr1time Måske fungerer det bedre for dig, hvis du først laver aftalen på dagen? Selvfølgelig med den risiko at de piger du har udvalgt ikke har flere tider.... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2765 Skrevet 24. August, 2019 " tror " jeg kan genkende det. 99,9 af mine aftaler, laves ca 2-3 timer før jeg ønsker at besøge pigerne,så jeg ved lysten er der. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrJ 237 Skrevet 24. August, 2019 Jo, jeg har haft samme oplevelse et par gange, hvor lysten var større ved bestilling end efterfølgende hos pigen - og har haft nogenlunde samme oplevelse hos pigen som du beskriver. Skal man så aflyse eller ændre aftalen, når man "opdager", at man ikke lige er in the mood? Det synes jeg personligt ikke, at man kan være bekendt over for pigen; ikke når det først er 30 minutter inden, at man "opdager" det. Jeg ville have det fint med at aflyse dagen i forvejen. Så ifølge mine værdier, gjorde du det rette 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Madame Illona 1452 Skrevet 24. August, 2019 Mr1time skrev, for 3 timer siden: Kender i det. Man har i flere dage, gået og set frem til den hvor, hvor man har mulighed for et besøg, ved en pige. Diverse sider er set igennem, og 4-5 annoncer er gemt, på piger man gerne vil besøge. Man kan ikke lige bestemme sig for hvem det skal være, men har dog nu begrænset udvalget enormt. Så kommer dagen, man har glædet sig til, og om form. tages det endelige valg, og SMS sendes til pigen, med en aftale på 1 time om eftermiddagen. Sidder i møde hele dagen og glæder sig vildt til det er færdigt, og man skal knalde med en lækker pige. Da mødet er slut og man er på vej igennem Kbh til aftalen, begynder tvivlen og lysten er ikke helt så stor som da tid blev bestilt. Begynder at overveje om man skal aflyse, eller rette tiden til 30 min. Vælger at tage den time som jeg havde booket, af respekt for pigen, da hun måske har sagt nej til andre pga min booking. Hun er sindsyg lækker og sød og gør intet forkert eller noget, men efter 15 min med blow og cowgirl er jeg færdig første gang. 10 min efter prøver hun med blow, men intet sker. Normalt er jeg vild med at slikke især i 69 og kysse, men varmen i lejlighed kan jeg næsten ikke forestille mig hendes krop liggende på mig med lår på hver side af mit ansigt, så forestiller jeg mig at jeg smelter væk. Så vi snakker lidt og efter 35 min tager jeg tøj på og siger farvel. Så jeg burde have lavet tid om, eller aflyst, så havde jeg da sparet nogle penge. Vigtigt at pointere at pigen ingen skyld har i ovenstående, men lige den dag havde jeg for mange tanker i hovedet og ødelagde selv et besøg som jeg havde glædet mig til. Nogen som kan genkende dette Fik du så ikke lidt kr retur ? Hvis nogen bestiller 1 time hos mig og de kun holder 1/2 t gir jeg da bare lidt penge retur Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr1time 1727 Skrevet 24. August, 2019 Madame Illona skrev, for 41 minutter siden: Fik du så ikke lidt kr retur ? Hvis nogen bestiller 1 time hos mig og de kun holder 1/2 t gir jeg da bare lidt penge retur Jeg spurgte ikke om penge retur, da det jo ikke var pigens skyld, at jeg ikke kunne samle mig om det. Men jo tanken strejfede mig, efter første omgang. @Liv det var faktisk på dagen jeg bookede, men 6 timer inden besøg. Da jeg er fra Fyn, og besøget var i Kbh, er jeg rimelig afhængig af at en pige er ledig, og ikke siger til mig at de først har tid om 1 time eller lign. da jeg jo også har hjemturen at tænke på. har dog prøvet at vente til mit arbejdsmøde var forbi, og så først bestille lige før et evt. besøg, derved har jeg fundet ud af at det er ekstremt svært at booke fredag eftermiddag lige inden besøg, eller at pigerne bekræfter, og når jeg så har brugt masser af tid i trafikken, så viser det sig at de ikke er ledige alligevel. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
underdog40 6866 Skrevet 24. August, 2019 Jeg kan også godt følge dig @Mr1time. Nogen gange er "jagten" langt mere interessant end selve mødet. Men terningerne er kastet og man er dedikeret. No way back. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr1time 1727 Skrevet 24. August, 2019 underdog40 skrev, for 9 minutter siden: Jeg kan også godt følge dig @Mr1time. Nogen gange er "jagten" langt mere interessant end selve mødet. Men terningerne er kastet og man er dedikeret. No way back. Ja og nøjagtigt sådan har jeg det også med anal. Går og sætter mig op til det, og den jagt er spændende og “beskidt” og når det så kommer til stykket, så fortryder jeg altid at have betalt ekstra for anal, da glidecreme oftest får anal oplevelsen til at få røven til at føles som et plørehul så meget sjældent jeg vælger det, og fortryder næsten altid. Det er meget frækkere i tankerne, end i virkeligheden 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg