Hop til indhold
Gæst

Ny sød gris i Kolding

Recommended Posts

Gæst

Google translate har ikke levet forgæves - Måske skulle man prøve hende den søde gris....

https://annoncelight.dk/showad/275523

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er lidt sjovt det her. Ser ud til at den er fejloversat via italiensk med alle de italienske ord i teksten.  Porcellina betyder lille gris på italiensk. Måske mente de porcellana, dvs at hun er så fin, som om hun var lavet af porcelæn?

Eller også mente de noget andet, som gik helt tabt i undersættelsen :D

Men hvorfor dælen mon en thaiannonce er oversat fra italiensk?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Midtvestagurken skrev, 1 time siden:

Men hvorfor dælen mon en thaiannonce er oversat fra italiensk?

Måske fordi hun har arbejdet i Italien. Der er jo en del pigen der ad snørklede veje arbejder rundtom i Europa

Del dette indlæg


Link til indlæg
stein skrev, for 10 minutter siden:

Måske fordi hun har arbejdet i Italien. Der er jo en del pigen der ad snørklede veje arbejder rundtom i Europa

ja en stor del,har italiensk pas. der giver dem mulighed for at færdes frit rundt i eu og arbejde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hun har en betagende og smuk ryg, og dyrker slankende rent sex ...     jeg er med på alt hvad der slanker, - så måske....

Del dette indlæg


Link til indlæg
paafuglen skrev, for 3 timer siden:

dyrker slankende rent sex

jeg tror sgu at jeg taler med min læge om at få en recept på den slags motion hos hende

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kolding_M

Den søde Gris er der ikke længere, jeg blev smidt ud sidste gang jeg var der og spurgte efter hende, "she no work" Lol 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...