Hop til indhold
dontfuckingmailme

Alicia, Odense C

Recommended Posts

En af de gange hvor man er pisse hamrende liderlig klokken 4 om morgnen...

Jeg ringer Alicia op og får en aftale i stand. Det er pisse svært, hun fatter slet ikke noget engelsk. Efter en 5 minutters samtale aftaler vi at mødes hos hende og at jeg skal ringe hende op når jeg står ved bagindgangen.

Vel ankommet ringer jeg hende op og fortæller hende at jeg står og venter på at blive lukket ind. Hun siger hun åbner nu. Jeg venter i 5 minutter, hun svarer igen og igen at hun åbner døren, men intet sker. osv... 10 minuttter senere er jeg endelig indenfor. Meget sød 40-årig madame, Latina, jo det, men absolut ikke det skår som man ser på hjemmesiden.

Jeg er lidt synligt skuffet og overvejer at gå, hendes billeder er jo totalt fake.
Men liderligheden overvinder mit mere fornuftige sind og jeg betaler og lægger mig til rette i sengen.

Falske billeder, helt sikkert. 20 kilo mere på sidebenene end billederne antyder. Men hold kæft hvor kan kvinden sutte pik. Som englene synger og alt det der. Jeg glemte alt om den sex jeg havde gået og tænkt på og nød hendes blow i fulde drag, indtil jeg kom glad og tilfreds. 

Tja.. ved sgu ikke om man kan anbefale hende ud fra de falske billeder og hendes horrible engelskevner, men sutte pik det kan hun.

https://massage.side6.dk/alicia

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...