Hop til indhold
Vildsvinet

Fuld Valuta - Karina ved Herning

Recommended Posts

Da jeg var på kursus i Jylland, og godt havde set at i har 'vores' Karina, måtte jeg aflægge hende et besøg. 45 min med Tungekys, superfransk og dejlig opvarmende massage kombineret med et rigtig højt service niveau, og for mig fuld Valuta. Kender hende efterhånden godt, og ved at hun altid leverer.

Jeg ber lidt om hvad jeg godt vil ha, og så gør hun det. En super dejlig MILF. Hun har fået lavet sine bryster større, så der er virkelig noget at gribe i, og de sidder rigtig flot. Startede med 10 min opvamnings massage, med dejlig B2B, meget pirrende med hendes kæmpebryster kælent på min ryg, mellem mine baller, benene - og hun ved at jeg kan li at blive stimuleret lidt analt, så her er hun rigtig fræk og giver nogle lystige sorte kys, det er bare med at være ren :-)

Nå! så ellers der ud af med blow, kys plus handjob og blev reddet og tilbage igen.... fuck hvor dejligt. 

Hun er her vist til 7 sept og er i et meget diskret sommerhus lidt uden for Herning.

Send hende snart hjem til København igen, i må gerne låne hende lidt endnu.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Gil3tte

Havde også.....fornøjelsen af et besøg ved Karina her den anden dag, stedet er ganske rigtigt diskret (som i helt perfekt).

Ankommer og bliver lukket ind af en meget smuk kvinde i noget dejligt frækt tøj, bliver vist ind i rummet med sengen vi aftaler tid osv. penge skifter hænder, jeg bliver spurgt om jeg ville have et bad og selvfølgelig vil jeg gerne det, jeg tænker at det kunne være frækt at få hende med derud og spørger om hun vil med, den fangede hun ikke rigtig så hurtigt ud og under bruseren med mig.

Efter badet vender jeg tilbage til værelset og bliver med det samme kommanderet ned på sengen, fair nok jeg adlyder gerne en smuk kvinde, hvorefter et rigtigt godt BJ starter faktisk så godt at jeg vil gøre gengæld....uha det skulle jeg ikke have gjort, da hun får vendt sig om og sænket sig ned og jeg begynder at slikke er der en tanke der slår mig med det samme, (Hun har sku nærmest fyldt sig med glide creme) der er totalt fedtet i den nedre region, men når man har sagt A så....

Inden længe skiftede hun position så hun lå tværs hen over min underkrop og med ryggen til mig, så fortsatte derfra med et længerevarende BJ, det er hun faktisk ok til.

Det gav mig så muligheden for at give hende finger og her kom den førnævnte olie til sin ret for det var faktisk ret ophidsende at lade fingrene vandre hen over fissen, det ene øjeblik 2 fingre i bund det næste give den gas på klitten. 

På med gummiet og afsted det gik, hun lagde sig på ryggen og jeg gled indenfor jeg tænker at hun har nogle teknikker til opstramning for hvor der havde været plads til 3 fingre føltes nu lidt stramt så jeg nåede kun den ene stilling før det var slut.

Da jeg så har trukket mig ud og kondomet er fjernet spørger hun om jeg vil have en massage jeg takker ja og en fontæne af olie/glide middel bliver smurt ud over min ryg, det som sker efterfølgende kan ikke betegnes som værende massage, da jeg rejser mig efter "massagen" kan jeg se på håndklædet som ligger på tværs på sengen et spor (hvidt mærke) fra den tidligere gæst.....

Opsummering fik jeg det jeg kom for? Ja

Kunne oplevelsen have været bedre? Ja

Besøger jeg hende igen? Nej

Alt i alt fik jeg en fornemmelse af at være en i rækken altså samlebånds arbejde, og i min verden er dette en GPs fornemste opgave at undgå denne fornemmelse. 

Det har efterladt mig med en mærkelig følelse i kroppen, i stil med en som besøger et østeuropæisk bordel ( dem med gardiner) og det er ikke godt, så nu står den på pause for mit vedkommende.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gil3tte skrev, den 26.8.2019 at 16:11:

Havde også.....fornøjelsen af et besøg ved Karina her den anden dag, stedet er ganske rigtigt diskret (som i helt perfekt).

Ankommer og bliver lukket ind af en meget smuk kvinde i noget dejligt frækt tøj, bliver vist ind i rummet med sengen vi aftaler tid osv. penge skifter hænder, jeg bliver spurgt om jeg ville have et bad og selvfølgelig vil jeg gerne det, jeg tænker at det kunne være frækt at få hende med derud og spørger om hun vil med, den fangede hun ikke rigtig så hurtigt ud og under bruseren med mig.

Efter badet vender jeg tilbage til værelset og bliver med det samme kommanderet ned på sengen, fair nok jeg adlyder gerne en smuk kvinde, hvorefter et rigtigt godt BJ starter faktisk så godt at jeg vil gøre gengæld....uha det skulle jeg ikke have gjort, da hun får vendt sig om og sænket sig ned og jeg begynder at slikke er der en tanke der slår mig med det samme, (Hun har sku nærmest fyldt sig med glide creme) der er totalt fedtet i den nedre region, men når man har sagt A så....

Inden længe skiftede hun position så hun lå tværs hen over min underkrop og med ryggen til mig, så fortsatte derfra med et længerevarende BJ, det er hun faktisk ok til.

Det gav mig så muligheden for at give hende finger og her kom den førnævnte olie til sin ret for det var faktisk ret ophidsende at lade fingrene vandre hen over fissen, det ene øjeblik 2 fingre i bund det næste give den gas på klitten. 

På med gummiet og afsted det gik, hun lagde sig på ryggen og jeg gled indenfor jeg tænker at hun har nogle teknikker til opstramning for hvor der havde været plads til 3 fingre føltes nu lidt stramt så jeg nåede kun den ene stilling før det var slut.

Da jeg så har trukket mig ud og kondomet er fjernet spørger hun om jeg vil have en massage jeg takker ja og en fontæne af olie/glide middel bliver smurt ud over min ryg, det som sker efterfølgende kan ikke betegnes som værende massage, da jeg rejser mig efter "massagen" kan jeg se på håndklædet som ligger på tværs på sengen et spor (hvidt mærke) fra den tidligere gæst.....

Opsummering fik jeg det jeg kom for? Ja

Kunne oplevelsen have været bedre? Ja

Besøger jeg hende igen? Nej

Alt i alt fik jeg en fornemmelse af at være en i rækken altså samlebånds arbejde, og i min verden er dette en GPs fornemste opgave at undgå denne fornemmelse. 

Det har efterladt mig med en mærkelig følelse i kroppen, i stil med en som besøger et østeuropæisk bordel ( dem med gardiner) og det er ikke godt, så nu står den på pause for mit vedkommende.  

skal der bruges glide middel ? - må det da kunne gøres lidt galant/diskret/prof,  lige inden samlejet, og ikke inden man kommer ind til gæsten.

har selv et utal af gange oplevet,at kvinden ligesom trækker sig lidt tilbage når de fornemmer at jeg har lyst til at give dem oral, og i alle tilfælde var grunden , at de var smurt på forhånd.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Gil3tte

Hende her trak sig ikke, gid hun havde...nej jeg fik lov til at snøfle lidt i dåsen. 

Egentlig en skam, for bortset fra det var oplevelsen en jeg godt kunne finde på at gentage. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs

Skrevet  i det forkerte  indlæg 

Redigeret af Nemtøs
Fejl

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...