Hop til indhold
Normann

KOLDING BLÆSBJERGGADE. NYSTARTEDE (Ekstrabladet)

Recommended Posts

Koldingstars

Blæsbjerggade 36 Kld.

75 50 37 00

10:00 - 22:00

Er netop vendt hjem efter en dejlig oplevelse, der absolut skal deles.

De sidste 2 dage havde jeg planlagt at skulle købe mig lidt "good times" men jeg havde svært ved at bestemme mig for hvor, så det endte i et par kørte kilometer, og skuffelser pga. forskellige steder der reklamere med døgnåbent, hvor der så ikke bliver besvaret ved døren..

Jeg var egentlig på vej hjem kl 7 imorges, men satte mig for lige at runde Kolding, da jeg tidligere aldrig er blevet skuffet i Låsbygade, men klokken 7 om morgenen på en Lørdag = en masse fulde mennesker på vej hjem fra byen.. Folk stod parkeret ude foran..

Jeg måtte indse at jeg nok igen idag ikke fik lettet det tryk jeg havde brug for :cry:

.. Jeg slog hurtigt op på ekstrabladet og så annoncen omkring en 25-årig superhot brunettebabe, åbningstiderne sagde 10-22, men jeg prøvede alligevel at ringe, da porten til indgangen ikke var lukket.

Til min store overraskelse blev telefonen taget, og i den anden ende var der en rigtig søde og grinende pige, som sagde at jeg var mere end velkommen.

Jeg ringer derefter på adressen (Blæsbjerggade 36 kld)

Og en superflot pige åbner døren.

Hun siger at de normalt ikke har åbent på dette tidspunkt, men at de havde været lidt i byen, og spurgte om det var ok med mig, at hun var lidt fuld.

Det så jeg ikke som noget problem, og blev så budt indenfor i en rigtig flot klinik.

Jeg bestilte dansk/fransk til 700,-

Hun forsvandt i de obligatoriske 2 minutter og kom tilbage helt nøgen.

Glatbarberet og to fantastiske struttende bryster.

Vi lagde os og nussede lidt, og det blev herefter til kys.

Inden hun tog for sig af varerne. Et godt blowjob, på trods af jeg syntes blowjobs er temmelig flade med kondom...

Jeg var klar på det helt vilde hjemmefra, havde allerede udtænkt mig at der bare skulle kneppes igennem i doggy og andre dejlige forskellige stillinger..

Men det var så intimt og dejligt..

Det er rigtig kærestesex så det rykker..

Jeg tog hende i missionær, og hun red mig, og hold op hvor er hun god til at ride.

Hun smilte med sine små røde øjne og grinte lidt og red mig derefter til jeg kom.

Vi tog det derefter lidt stille og roligt med at komme i tøjet, og fik snakket lidt.

Hun er faktisk god til dansk i forhold til at hun er fra letland.

Pigen: 5/5

Indlevelse: 5/5

Akten: 5/5

Chance for gentagelse: 5/5 !!!

#Normann

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...