Hop til indhold

Skal Hvidovre Bollefabrik flytte?

Featured Replies

Skrevet

Hvidovre Bollefabrik søger tilsyneladende nye lokaler, se HER

Er de mon ved at blive smidt ud af lejemålet?

Kan det mon have sammenhæng med razziaen mod Søborg Bollefabrik HER ?

Skrevet

Kan godt se, at det kan give gnidninger der hvor de er nu. Det ville være fint for alle, hvis de kunne finde et sted hvor de ikke er til gene for naboer. Det er jo lige før, de kunne lave et mini laufhaus :-D  og måske det også kunne hjælpe på situationen med skat. Hmm. ser frem til at se, hvor de mon flytter hen. Der er sommetider lækre piger, omend jeg efterhånden er en sjælden gæst hos dem, da de generelt ikke er gode til at håndtere aftaler.

Skrevet

Fedt at de skriver "mundsperma possible" i annoncen. Så håber jeg da at de finder en mandlig mægler. :D

Skrevet
Val Venis skrev, den 24.8.2019 at 16:54:

Fedt at de skriver "mundsperma possible" i annoncen. Så håber jeg da at de finder en mandlig mægler. :D

Det illustrerer meget godt deres generelle omhu med oplysninger i annoncen. Jf anmeldelser står det nogle gange i annoncen, selvom det "impossible".

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.