Hop til indhold

Recommended Posts

Aarhuselsker skrev, for 18 minutter siden:

Hun er på samme sted King i Morten Børupsgade Århus fra på mandag den 26 har hun oplyst. 

Har de fornuftige priser på fp?

Del dette indlæg


Link til indlæg
dickens skrev, for 26 minutter siden:

Har de fornuftige priser på fp?

Plejer at være 1000, men priserne er jo gået lidt op i byen på det seneste, så 1200 skulle ikke undre mig. Hun er trods alt en af byens top piger - og dem er der skisme ikke mange af

Del dette indlæg


Link til indlæg
EksilKøbenhavner skrev, for 40 minutter siden:

Jamen jeg elsker det :D

@Aarhuselsker det faldt da meget heldigt ud, efter din snak med moderationen ;)

Jeg er søndags barn og født under en heldig stjerne. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun kan rent faktisk massere. Som en lille ekstra vil hun gerne massere nøgen, hvis du har indikeret at du vil mere end massage.  Hun plejer at åbne kl 9 og lukke omkring kl 20, men andet kan aftales med hende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
dickens skrev, for 4 timer siden:

Har de fornuftige priser på fp?

Inden hun rejste var det kr. 1.000 for fp, men jeg er endnu ikke gået ude af det lille kammer, uden hun har gjort sig fortjent til lidt ekstra :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
LarsB skrev, for 40 minutter siden:

Inden hun rejste var det kr. 1.000 for fp, men jeg er endnu ikke gået ude af det lille kammer, uden hun har gjort sig fortjent til lidt ekstra :wub:

Fp er det så med anal?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
dickens skrev, 1 time siden:

Fp er det så med anal?

Næppe, tror faktisk ikke hun er til anal, men spørg blot, du kan allerhøjst få nej , tilgengæld får du go sex i verdensklasse

Del dette indlæg


Link til indlæg
dickens skrev, for 7 timer siden:

Fp er det så med anal?

Det er ikke lige min afdeling, men du får ikke bedre udsyn, hvis du får hende med på den :rolleyes: og kan kun give Thaimig ret

Del dette indlæg


Link til indlæg
Friske skrev, for 35 minutter siden:

Hun kysser heller ikke

Jo for pokker da hun gør. Men ikke sådan "tunge langt ned i halsen" men nummeret bedre end tantekys. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tl8000

@Aarhuselsker hvad er hendes priser? Lad os sige 30 min massage med hj? 

 

og hvis jeg går ind i butikken på tirsdag kl 12.00, hvordan sikrer jeg mig så, at det er Cream som masserer? 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
 
 
 
 
tl8000 skrev, for 9 timer siden:

@Aarhuselsker hvad er hendes priser? Lad os sige 30 min massage med hj? 

 

og hvis jeg går ind i butikken på tirsdag kl 12.00, hvordan sikrer jeg mig så, at det er Cream som masserer? 

 

 

Sidst hun var her var det 1000 for det hele i en time. Der er kun Cream og mutter i butikken. Den lille yngre og slanke er Cream :D. Men ring og bestil tid. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
dickens skrev, for 14 minutter siden:

Er hun en flot pige eller sådan ganske normal thaier?

Ved godt det kan være meget indiv hvad man syntes.

Hun har en lille og meget stærk krop, og en numsen jeg kun har set magen til for længe siden. Den er nærmest kuglerund. 

Barmen strutter ikke ungpige agtigt, men den hænger heller ikke. Hun har ikke fået børn, så ingen mærker fra det. Hun har et rigtigt godt humør og kan slikkes til et endnu bedre humør :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 9 minutter siden:

Hun har en lille og meget stærk krop, og en numsen jeg kun har set magen til for længe siden. Den er nærmest kuglerund. 

Barmen strutter ikke ungpige agtigt, men den hænger heller ikke. Hun har ikke fået børn, så ingen mærker fra det. Hun har et rigtigt godt humør og kan slikkes til et endnu bedre humør :mrgreen:

Lyder sørme lækkert .

Må afsted i ugens løb:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...