Hop til indhold

Anna fra Estland

Featured Replies

Skrevet

Hej allesammen

Er der nogen der har erfaringer med hende? Lidt svært at vurdere om det er fake (på trods af alle formaningerne ;))

https://annoncelight.dk/showad/250439

Skrevet

Ok? Har søgt efter Anna, men der kommer jo alt muligt frem, med sådan et navn... Har du et link?

Skrevet

Så har jeg fundet det. 

Skrevet

Adskillige anmeldelser bekræfter at billederne er fuldstændig korrekte, men nogle af dem er jo åbenlyst taget af prof. fotograf, så sandheden ligger jo nok mellem fotografbillederne, og det med sedlen hvor hun er uden makeup

Skrevet

I ovenstående anmeldelse, har jeg også mine kommentarer til hende. Flot pige, ligner det billede hvor hun står i Hvidt undertøj 100 %

men kedelig kedelig sex, måske aldersforskel var for stor for hende

Skrevet

Tak for svarene. Jeg var forbi her til aften og har skrevet en anmeldelse i den linkede tråd længere oppe ;)

Skrevet

Jeg har også besøgt hende og det gider jeg ikke igen. Kedelig sex og brud på aftalen. 

• 1 month later...
Skrevet

Hun sutter godt og har en flot krop. Er kold og ikke særlig engageret. Men tager gerne udløsningen i munden. 

Skrevet
KKlaus skrev, den 23.10.2019 at 17:36:

Hun sutter godt og har en flot krop. Er kold og ikke særlig engageret. Men tager gerne udløsningen i munden. 

Det gad hun ikke ved mig og måtte næsten ingenting, så kommer ikke der igen. Hendes veninde er sødere og bedre

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.