Hop til indhold
Guest Thomas N.

Thaimassage Aalborg

Recommended Posts

Guest Thomas N.

Hej med jer

Jeg har ikke den store erfaring med Thaimassage, men var forbi Relax massage på Brandstrupsgade i dag. 

Det var blot for at få masseret mine ømme stænger og det sagde jeg også i telefonen. 

Det var en ung pige på 20 år er mit bud og hun havde joggingsbukser og T-shirt på. Og det var fint nok og gav 200 for 30 min. 

MEN nu er jeg blevet lidt nysgerrig og tanken om en massage af benene, hvor der bliver pirret lidt fordi vi begge ved hun skal slutte med at spille min pik, synes jeg er lidt frækt. 

Hvor vil I anbefale mig at tage hen, hvis jeg skal finde en flot thai, der er lidt sexy, kan masserer og spille en pik? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thomas N.
Knud skrev, 1 time siden:

Tror de kan det alle steder :-)

En bruger skrev godt nok en PB om, at alle stederne der reklamerer på annonceligt gerne slutter af med et handjob, som et klart udgangspunkt i hvert fald. 

Det vidste jeg bare ikke :-) 

Er der så et sted du kan anbefale? 

 

Har fået anbefalet den ved Skiperen. Den vil jeg teste snarest :-) Tror den hedder Malai. Var det ikke også der du havde fornøjelsen? 

Hvordan var hende du mødte der?

 

Redigeret af Thomas N.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg havde en god oplevelse derinde, men andre har oplevet det noget kaotisk derinde.

Hende den unge du har mødt i Relax er sikkert udemærket.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...