Hop til indhold

The Mansion

Featured Replies

Skrevet

De par gange jeg,har været der passede billederne fint, så se at komme afsted, ellers kommer jeg først ;)

Venligst

OT

Skrevet
  • Author

Det lyder godt ,men de høre til i den lidt dyre ende

Skrevet

Det lyder godt ,men de høre til i den lidt dyre ende

Den dyre ende? udefra der jeres hjemmeside, ligner priserne alle andre priser fra andre kliniker på Sjælland

Skrevet

Jeg kan godt anbefale Mansion, billederne passer godt, dog er de taget proffessionelt og har været igennem photoshop. Og pigerne kan være ældre end angivet. Pigerne er fra Ungarn og taler ikke dansk, hvis det skulle være en præference. Jeg synes servicen var god og kommunikationen på engelsk eller tysk gik fint.

Skrevet
  • Author

Den dyre ende? udefra der jeres hjemmeside, ligner priserne alle andre priser fra andre kliniker på Sjælland

Derudover kommer der div tillæg for ekstra ydelser

Skrevet

hvad koster disse ekstra ydelser?

Skrevet

hvad koster disse ekstra ydelser?

Det står også på deres hjemmeside.

-OD

Skrevet

Jeg har kun gode erfaringer med pigerne derfra, har efterhånden besøgt 7-8 forskellige og har kun med én pige haft en ærgelig oplevelse, hvor pigen var meget uengageret, men ellers har alle de andre gange været gode oplevelser. Selv den dårlige oplevelse, var væsentligt bedre end hvad jeg har oplevet andre steder. Et af stedets fordele er så også samtidig ulempen, jeg mener at det er dejligt at der er udskiftning så man kan besøge en masse forskellige dejlige damer, men hvis man nu er til at besøge den samme pige fast og få skabt en relation der, så er det henved umuligt der.

Skrevet

Larsen skrev, at man ikke kan få en relation til pigerne hos mansiongirls. Sikke noget sludder. Det etablissement er simpelthen for godt til at være sandt, for den gyldne finger :-).

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.