Hop til indhold
cantona

The Mansion

Recommended Posts

Det lyder godt ,men de høre til i den lidt dyre ende

Den dyre ende? udefra der jeres hjemmeside, ligner priserne alle andre priser fra andre kliniker på Sjælland

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kan godt anbefale Mansion, billederne passer godt, dog er de taget proffessionelt og har været igennem photoshop. Og pigerne kan være ældre end angivet. Pigerne er fra Ungarn og taler ikke dansk, hvis det skulle være en præference. Jeg synes servicen var god og kommunikationen på engelsk eller tysk gik fint.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Den dyre ende? udefra der jeres hjemmeside, ligner priserne alle andre priser fra andre kliniker på Sjælland

Derudover kommer der div tillæg for ekstra ydelser

Del dette indlæg

Link til indlæg

Derudover kommer der div tillæg for ekstra ydelser

hvad koster disse ekstra ydelser?

Det står også på deres hjemmeside.

-OD

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har kun gode erfaringer med pigerne derfra, har efterhånden besøgt 7-8 forskellige og har kun med én pige haft en ærgelig oplevelse, hvor pigen var meget uengageret, men ellers har alle de andre gange været gode oplevelser. Selv den dårlige oplevelse, var væsentligt bedre end hvad jeg har oplevet andre steder. Et af stedets fordele er så også samtidig ulempen, jeg mener at det er dejligt at der er udskiftning så man kan besøge en masse forskellige dejlige damer, men hvis man nu er til at besøge den samme pige fast og få skabt en relation der, så er det henved umuligt der.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...