Hop til indhold
ibrenecairo

Alder og status på os brugere

Recommended Posts

Jeg er oppe i årene - faktisk 69 - men jeg er stadig yderst viril,ikke altid i praksis, men i tankerne. Den bedste købesex jeg har fået har været sammen med min kone, i BERLIN. Nu i de sidste år har jeg frekventeret flere bordellet i det østjyske. Ren fornøjelse. Det er ikke slut endnu. Forhåbentlig.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er oppe i årene - faktisk 69 - men jeg er stadig yderst viril,ikke altid i praksis, men i tankerne. Den bedste købesex jeg har fået har været sammen med min kone, i BERLIN. Nu i de sidste år har jeg frekventeret flere bordellet i det østjyske. Ren fornøjelse. Det er ikke slut endnu. Forhåbentlig.

Hvordan skal det forstås? Betalte du din kone for at have sex med hende, eller betalte I en tredje part

for at have sex med jer begge?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvordan skal det forstås? Betalte du din kone for at have sex med hende, eller betalte I en tredje part

for at have sex med jer begge?

ved du hvad. vi - jeg og min kone - nyder det at være sammen med andre, i sær kvinder og som regel betaler vi kun en enkeltbillet!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Angath

Nærmer mig de 43 år her til Marts .... Er single og bruger sådan set kun denne branche af nød ;)

Havde jeg en dejlig kæreste (eller rettere) havde jeg mulighed for en kæreste, ville jeg langt fortrække det.

Men livet er ikke altid lige til, og kan være hårdt og ubarmhjertelig ved én.

Mit motto skulle egentlig være "Fuck livet !" ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Angath

Det er fand'me surt - og meget depremerende at læse. Det er rigtigt, rigtigt surt for dig. Og jeg mener det!

Redigeret af blogbuster

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Spooney

27 - Single

Det er vel en 5 år siden jeg besøgte min første glædespige. Ikke nogen synderlig succes, men dog nok til at jeg fik blod på tanden.

I hvert fald nok  til, at jeg sidenhen har besøgt de piger, som jeg nu havde råd til. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Angath

Det er okey Blogbuster .. Vi alle må ta' livet, det sure med det søde ikke!? Sådan er det!

Men for fanden hvor ville det være rart med en rigtig kæreste, ægte nærhed, ægte forelskelse,

ægte ømhed og en ægte interesse for én. Og ikke kun en 30 minutters interesse fordi jeg banker

1000 kr på bordet LOL. Og når man så er ude af døren, er man glemt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Bare sådan for sjov, sæt alder og status på jer. :)

Jeg lægger selv ud med at sige jeg er 50 og på vej ud af et ægteskab, separeret..

Det vil være smarter med en "quickpoll" funktion på siden for denne tråd, så man kunne se et hurtig resultat (min kommentar er egentligt ment som feedback til siden )

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er okey Blogbuster .. Vi alle må ta' livet, det sure med det søde ikke!? Sådan er det!

Men for fanden hvor ville det være rart med en rigtig kæreste, ægte nærhed, ægte forelskelse,

ægte ømhed og en ægte interesse for én. Og ikke kun en 30 minutters interesse fordi jeg banker

1000 kr på bordet LOL. Og når man så er ude af døren, er man glemt.

Jamen så skal du invitere piger ud på date hvis du vil have en kæreste :)  prøv at lade være med at være desperat når du er ude med pigen, det kræver mange forsøg men absolut mulig hvis du vil og gøre en indsats :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest nicegent2

Haha, ja man bliver mere liderlig og bedre med alderen

Mere liderlig med alderen ? Måske

Bedre ? Guess not ! The older  I get the better I was

Ville sgu gerne være 27 igen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...