Hop til indhold

Recommended Posts

Hej Jogge!

Jag var där för ca 6 månader sedan och jag fick FS men det beror nog vilka som jobbar där.

Hon är inte kvar som jag var hos. Du får känna dig fram:)

Lycka till:rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Medmindre der lige er sket en revolution på stedet, så er det ikke et seriøst massagested.

Det hører til den mere kulørte del af branchen, hvor pigerne forventer at du kommer for andet end seriøs massage.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Smeden!

Jeg har lidt erfaringer at bidrage med, desværre er de ikke helt positive, men heller ikke ovre i den helt dårlige kategori.

Mine første gange hos Pretty Thai var faktisk rigtig gode. En sød lidt stille pige masserede mig, selve massagen var god og grundig, med lidt tilfældige strejf af kugler og stang. Da jeg blev vendt om fangede jeg hende i flere gange at kigge direkte på ham med den styrende hjerne, og spørgsmålet kom da også ret hurtigt. Der var sut og hj på menuen, og ikke andet hos hende. Da jeg ikke bryder mig om sut med gummi, valgte jeg hj og det var okay uden at være prangende.

Pludselig var hun skiftet ud, og hende der åbenbart fast skulle tilbydes til mig var hende der er omtalt herinde før, der kalder sig Chilli. Hun har nogle store tatoveringer over brysterne. Hverken massage eller efterfølgende hj (her var mulighed for alt) var noget at skrive om, og grundet dette holdt jeg faktisk op med at komme på stedet.

For nyligt har jeg erfaret via en anden anmeldelse herinde, at hun er flyttet til en klinik i Shacksgade, så det kan være PrettyThai var et besøg værd igen.

/Smeden!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...