Hop til indhold
Guest Nye-Eventyr

Lady X Sjælland

Recommended Posts

Guest Nye-Eventyr

Bankerne er godt igang med at indføre negative renter, så moneterne kan jo ligeså godt blive brugt på noget konstruktivt :) Spørgsmålet, der udestår, er således blot om Lady X, som umiddelbart er et ubeskrevet blad herinde, leverer en bundsolid oplevelse, der er værd at efterstræbe :geek:

https://annoncelight.dk/showad/276681

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nye-Eventyr skrev, for 2 timer siden:

Bankerne er godt igang med at indføre negative renter, så moneterne kan jo ligeså godt blive brugt på noget konstruktivt :) Spørgsmålet, der udestår, er således blot om Lady X, som umiddelbart er et ubeskrevet blad herinde, leverer en bundsolid oplevelse, der er værd at efterstræbe :geek:

https://annoncelight.dk/showad/276681

armen for helvede , here we go again :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nye-Eventyr
Cippo skrev, for 2 timer siden:

armen for helvede , here we go again :rolleyes:

Kan du ikke indvie os andre i årsagen til din kryptiske udmelding? Såfremt hun har været omtalt herinde i det uendelige under andre navne eller andet, så ville det også være brugbar information ;) Jeg beklager hvis jeg uforvarende dryppede malurt i din formiddagskaffe og ønsker dig en god weekend. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nye-Eventyr skrev, for 7 minutter siden:

Kan du ikke indvie os andre i årsagen til din kryptiske udmelding? Såfremt hun har været omtalt herinde i det uendelige under andre navne eller andet, så ville det også være brugbar information ;) Jeg beklager hvis jeg uforvarende dryppede malurt i din formiddagskaffe og ønsker dig en god weekend. 

tænker ikke det er nødvendig at indvie andre end dig, nu hvor du sandsynligvis er sendt i byen for at lave endnu en reklame for Damen med de 1000 forskellig, hvad hun nu kalder sig i denne uge ...  ny bruger og et indlæg :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nye-Eventyr
Cippo skrev, for 12 minutter siden:

tænker ikke det er nødvendig at indvie andre end dig, nu hvor du sandsynligvis er sendt i byen for at lave endnu en reklame for Damen med de 1000 forskellig, hvad hun nu kalder sig i denne uge ...  ny bruger og et indlæg :rolleyes:

Hvis du havde besværet dig med at tjekke min historik, så ville du hurtigt se, at nærværende indlæg ikke er mit første. Men ja jeg kan fornemme at dette forum øjensynligt er forbeholdt en selvbestaltet gruppering af brugere, som mener at de skal kontrollere andres indlæg. Som skrevet tidligere, så vil jeg fortsat tage det med ophøjet sindsro, og det står dig naturligvis frit for at stemple mine indlæg som værende skjult reklame (PR-værdien må stå hen i det uvisse :)). 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nye-Eventyr skrev, den ‎23‎-‎08‎-‎2019 at 13:26:

Hvis du havde besværet dig med at tjekke min historik, så ville du hurtigt se, at nærværende indlæg ikke er mit første. Men ja jeg kan fornemme at dette forum øjensynligt er forbeholdt en selvbestaltet gruppering af brugere, som mener at de skal kontrollere andres indlæg. Som skrevet tidligere, så vil jeg fortsat tage det med ophøjet sindsro, og det står dig naturligvis frit for at stemple mine indlæg som værende skjult reklame (PR-værdien må stå hen i det uvisse :)). 

Hejsa

Jeg har besøgt hende 1 gang før og hun er ægte og hun er med på lidt af hvert både til dig og hende og hun er ikke dyr.

Har nogle fantastiske babser :-)

God tur

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nye-Eventyr skrev, den 23.8.2019 at 07:09:

 ... Spørgsmålet, der udestår, er således blot om Lady X, som umiddelbart er et ubeskrevet blad herinde .....

Det er jo min kone :D:P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nye-Eventyr
Borende X skrev, for 15 timer siden:

Det er jo min kone :D:P

Så har hun jo været særdeles flink og ladet dig komme ned fra korset :D skal forsøge ikke at besudle hende unødigt hr. X :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nye-Eventyr
Mich skrev, for 18 timer siden:

Hejsa

Jeg har besøgt hende 1 gang før og hun er ægte og hun er med på lidt af hvert både til dig og hende og hun er ikke dyr.

Har nogle fantastiske babser :-)

God tur

Jeg takker for et mere konstruktivt indlæg Mich og ja brysterne er fænomenale på den kære Lady X :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Onkel Reje
Jørgensen skrev, den 1.9.2019 at 13:55:

Hun er omtalt flere gange her på siden, altid negativt. 

Hey Jørgensen,

Har du mulighed for at smide et par links til de dårlige anmeldelser, har hun evt andre aliasser end Lady X.

Hun ser da tilforladelig ud, og der er godt nok ikke mange, "glædespiger", i omegnen af Højby og Nyrup.

Er der mon nogen i Nykøbing SJ, man kan få lettet trykket hos??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nye-Eventyr
sweetstone skrev, den 17.9.2019 at 05:44:

Det lader til at hun skifter navn oftere end jeg skifter boksershorts og så har hun desværre rodet sig ud i at kopiere annoncetekst fra en anden domina, hvilket naturligvis er både uheldigt og ubetænksomt. Men jeg tror såmænd at hun er ægte nok. Dog er det svært, at deducere kvaliteten af besøg, idet folk som oftest blot kommenterer på de mange navne og copy-paste miseren. Hun har dog bibeholdt Lady X i en rum tid nu :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...