Hop til indhold
sexmand

VORDINGBORG/ PRÆSTØ/ BORSE

Recommended Posts

skulle lige prøve denne her VORDINGBORG/ PRÆSTØ/ BORSE

Thaimassage af 2 smukke piger. Døgnåbent.

fandt stedet efter noget besvær , havde ringet ang massage med svensk afslutning til 500 , men kom ind en ældre sød thai tog imod og viste mig ind , efter ca 2 min kom pigen , en iøvrigt smuk thaipige i starten af 20 der snakkede lidt eng , men men ,, med det samme sagde den ældre thai om jeg ikke ville have ½ time hygge med alt for 1000 , hun virkede overrasket da jeg sagde jeg rent faktisk gerne ville have massage også , men hun gik da med til det, så jeg blev tilbudt thaimassage og så en tur med det hele for 1000 kr , massage var ikke god og fransk dansk var meget voldsomt virkede som noget der helst skulle overståes hurtigst muligt , men vil sige det var ok til den pris, stedet virker dog ret skummelt ligger totalt skjult bag en gammel bygning og næsten umuligt at finde i mørke og hun havde meget svært ved at forklare hvor det var i telefon , og man føler sig ikke spicialt tryg der

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mon ikke det er huset omme bag Blåkilde Marked på Hovedvejen 119C i Præstø?

Der er thai massage(bordel) og ja det ser uhyggeligt ud udefra. :o

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...