Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg trængte til lidt kvindeligt selskab idag, og fandt Kelly på EG. Jeg fandt en tidligere anmeldelse her på sitet som var ganske positiv. Det sammen med en fornuftig prissat GFE pakke gjorde at jeg tog kontakt og fik booket en time her til eftermiddag.
Kontakten foregik hurtigt og smertefrit via SMS.
Da det var blevet tid til at komme af sted, sendte jeg en ny SMS for at melde min snarlige ankomst. Jeg blev spurgt, om jeg kunne vente 15 minutter yderligere - og det var helt fint med mig. Det var en skøn dag og jeg kunne godt gå lidt rundt i Vanløse og ose.
Stedet er ganske diskret - en opgang med dørtelefon. 5 minutter inden aftalt tid skrev jeg igen, at jeg var klar og i området og hun skulle blot vende tilbage når hun var klar. Det var hun allerede, så jeg fik de sidste dessiner omkring dørtelefon og så var jeg snart på vej op ad trappen til skønheden.
Pigen jeg mødte er 100% hende på billeder - køn og rimelig høj, i de høje hæle. Vi gik ind på værelset mens jeg kunne høre, at der vist var liv og glade dage i det andet rum, så jeg tænkte at der vist er en der har gang i Sindy (eller omvendt). Jeg fik et håndklæde til et brusebad (ekstra skønt på sådan en varm dag) og så var jeg snart klar.
Kelly ville lige høre ind til hvad jeg godt kunne lide og hun er helt sikkert en pleaser ;-). Vi lagde stille og roligt ud, og jeg fik hende pakket ud og nydt hendes lækre krop. Kelly er bestemt ikke fedtet med skønne tungekys og jeg fik mig noget af det bedste GFE man nu en gang kan få - når det altså ikke er en GF ;-). Undervejs fik jeg mig et lækkert, langt blowjob med masser af øjenkontakt. Kelly kan gå rimeligt dybt omend det ikke blev helt til roden (jeg er vist meget normalt udstyret) og der blev varieret godt med lange slik, sug, DT, kuglepirring og hånd. Da det blev tid til duskning ville Kelly igen høre hvad jeg kunne lide af stillinger etc. Det blev til nogle stykker og Kelly er bestemt både aktiv og en nyder. Der blev kæmpet for sagen - og jeg var usædvanlig vedholdende idag, af en eller anden uforklarlig grund - for hun er bare så lækker :-P. Der blev banket og kælet, ak ja. Jeg tænker, at naboer og underboer hurtigt finder ud af hvad der foregår i den lejlighed med den seng. For den larmede godt nok en del. Det virkede dog bare til at tænde Kelly at der var lidt lyd på :-D. Nå alt skal jo have en ende og Kelly tog selv initiativ til at gøre mig færdig med sit skønne mundarbejde. Ah - det var fantastisk at komme i denne skønne kvindes mund, og hun havde slet ikke travlt med at blive færdig, hun fortsatte med at sutte mig nænsomt, til den næsten var skrumpet ind til koldtvandsstørrelse :-D. Se, det er jo fantastisk service.
Jeg blev tilbudt et nyt bad, men takkede pænt nej da jeg nok skulle have et nyt derhjemme. Vi fik talt lidt inden jeg valgte at tage mit tøj på igen. Kelly sagde at der da stadig var tid tilbage... men jeg var super glad og var sådan set klar til at køre igen med et skønt minde. Da jeg kom ud på trappen igen kiggede jeg på uret, og der var gået 55 minutter , så det var da vist meget godt timet ;-)
Kelly bliver (desværre) kun en uge i Danmark, så jeg når næppe forbi hende igen inden hun tager af sted igen. Så må jeg bare håbe at hun får en skøn tid her i Danmark, så hun vælger at komme tilbage.

Redigeret af MrJ
rettet link

Del dette indlæg


Link til indlæg

Takker MrJ for en god og informativ anmeldelse - hun ser godt nok sød ud. Hvad måtte du slippe for en sådan omgang?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Joey skrev, for 5 timer siden:

Takker MrJ for en god og informativ anmeldelse - hun ser godt nok sød ud. Hvad måtte du slippe for en sådan omgang?

Jeg betalte listeprisen :-)

1H 1Girls All including gfe        kr. 1.400,00

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg havde paraderne helt oppe da jeg besøgte Kelly. Sølle kr. 600.- for 30 min med blæs uden. Det kunne da kun være noget skidt. Men tilbuddet var simpelthen for godt til at lade passere. Og så havde jeg tro på at @MrJ var ærlig og åben med sin anmeldelse. Hvilket jeg så kan bekræfte han var :) 

Smadder sjov og livlig polsk pige. Jeg havde en megasjov tid med Kelly. Det eneste jeg kan klage over er at man bader i et af de små gamle siddebadekar. Hver gang jeg vendte mig, fik jeg skruet på enten den kolde eller den varme hane med røven. Enten blev jeg skoldet eller fik et kuldechock :) 

Jeg har aldrig betalt for kys før. Men jeg syntes at de 600.- var for lidt. Og jeg var ikke til de andre ydelser på menuen. Skal lige love for at der blevet snavet godt igennem. Det var faktisk lidt sært for mig. Men rart og dejligt :) 

Fik hilst på Cindy. Hun er også en skæg pige. 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Miller's Crossing skrev, 1 time siden:

Tænkte jo nok at du ville komme der før mig, nu når jeg er på Cølibat. 

Du har jo aldrig kunnet stå for et godt tilbud;)

Hvor i Vanløse. Forhåbentlig ikke den gamle butik?

Sjovt du nævner det. For havde det været butikken, havde jeg også holdt mig langt væk. Men TS nævnte en dørtelefon og at han skulle op af trapperne. Det en indikation på at det var ikke var på det berygtede sted som jeg vælger at kalde fristurestegt i nederen oplevelser. Hvis jeg skriver Ålekistevej, er det sikkert diffust nok til at det kan få lov til at blive stående. 

Hun er helt sikkert lige noget for dig, Mr. Hanks. Utrolig nærværende, kysseglad, kærlig, opmærksom, smilende, lattermild og sød. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så fik jeg mødt Kelly og som alle har sagt så er hun toppen af poppen. For en sjældent gang skyld så er annonce billederne ikke til pigens fordel. Kelly er virkelig en rigtig pæn pige med et dejligt ansigt, flot krop og lækre bryster. Hun er fyldt med varme og hendes service er bare helt i orden.

Køn lækker pige 9,0 , gfe 10 , superfransk 10, cof/cif 9 Gentagelses fare 100 %

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SwallowLover

Kelly er bestemt undervurderet. Som @cumonface skriver så er billederne ikke helt fair, her er et exampel på en pige som ser bedre ud i virkeligheden. Kan godt anbefale at tilkøbe CIM eller swallow, hun er bestemt ikke bange for sæd, virker nærmest som om hun ligefrem elsker det :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest hansenold
SwallowLover skrev, for 3 timer siden:

Kelly er bestemt undervurderet. Som @cumonface skriver så er billederne ikke helt fair, her er et exampel på en pige som ser bedre ud i virkeligheden. Kan godt anbefale at tilkøbe CIM eller swallow, hun er bestemt ikke bange for sæd, virker nærmest som om hun ligefrem elsker det :P

syns også hun er dejligt, jeg var  der i dag 

rigtig køn kvinder gode sex men et eller andet manglede der, lidt kermi tror jeg

hun er er super sød, så den ligger helt 

sikker hos mig.

alt i alt rigtig søde,køn og lækker kvinde 

bliver nød til at kommer igen for at finde ud af hvad der er galt med mig:razz:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg prøvede også Kelly i sidste uge. Helt fantastisk energi og kemi. Vi lå og flettede fingre mens jeg tog hende fra siden. Ren GFE!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest påfuglen

Så er Kelly tilbage, jeg har lige nærstuderet hendes profil.... OG hun har fået nye lækre billeder.

Hvis jeg havde været hjemme havde jeg nok taget en lille spiller til dem :razz: så enten så tager jeg en spiller når jeg kommer hjem eller også køre jeg hen og knepper hende på vej hjem fra arbejde :lol:

Redigeret af påfuglen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har læst de gode anmeldelser og bookede en tid i eftermiddag. Ankom lidt for tidligt så jeg ventede i bilen til det var tid. 8 min før kommer der så en der stiller sig ved døren og SMSer bliver lukket ind. Jeg smiler lidt ved mig selv idet det næsten helt sikkert var en af brødrene :-)

Nå men 5 min før skriver jeg så, at jeg er klar ved døren. Så skriver hun at hun at det må vente fordi der ikke er noget vand!!! Jeg spørger hvad hun mener og hvor længe jeg skal vente. Hun svarer det ved hun ikke måske 20min. 

Det må jeg indrømme at jeg blev lidt træt af... 

Nå men der er jo andre skønne kvinder så jeg tog en svingom med Samantha i stedet - og det var ikke så ringe endda :-)  Men det er da pisse irriterende at blive brændt af :-(

Som en af Jer brødre skrev en gang - hav altid en back up plan. 

 

Redigeret af Kanon1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest påfuglen

Jeg besøgte Kelly ca kl 16, jeg spurgte hende som icebreaker hvordan hendes dag har været og hun sagde at der var lukket for vandet i 35 min. Heldigvis for mig så var det tilbage da jeg kom. 

Og kom det gjorde jeg! Det er ikke så tit jeg har to skud i bøssen, men det havde jeg i dag. Første runde var hurtigt overstået med at hun red mig til orgasme. Da vi lå i sengen efterfølgende så voksede penis minsanten op fra de døde og da Kelly så det begynde hun straks at sutte den! Der efter red hun mig til orgasme igen! :shock: Jeg gad godt at vågne op ved siden af den pige hver dag og så få sådan en tur hver dag resten af mit liv :wub: så ville jeg aldrig bede om mere <3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeps - det er hende som er tilbage igen. Jeg var så heldig at få hendes første tid idag :P og oplevelsen var ikke ringere end den fra sidste år <3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er hun i Vanløse igen, eller et nyt sted.... ærgerligt at det ikke tyder på at hun har taget Sindy med... må nå at besøge Kelly denne gang....

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

MrJ skrev, den 31/8/2020 at 19:46:

Jeps - det er hende som er tilbage igen. Jeg var så heldig at få hendes første tid idag :P og oplevelsen var ikke ringere end den fra sidste år <3

Tak :D 

Redigeret af Picard

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...