Hop til indhold
FKK4Ever

Welcome Inn Hotel & Bar, Beach Road Soi 3, Pattaya

Recommended Posts

En par lokale Danskere jeg kender her ovre skulle lige vise mig lidt rundt i Pattaya.

Efter en længere tur rundt i byen, gik vi igennem Beach Road, Soi 3, hvor vi lige skulle ind og have en kold øl på et sted han mente lige var noget for mig - Welcome Inn.

Det er et hyggeligt sted - lidt køligt pga AirCon og noget mørkt da der er tykke gardiner for vinduer og døren. Vi fik de obligatoriske 3 øl og sad og sludrede lidt. En pige som min kammerat åbenbart kendte kom hen og hviskede et eller andet til ham og væk var han!

Da gik det op for mig, at der var et eller andet short time over det. Det kunne den anden da også bekræfte, og så blev det jo interessant ;)

Jeg fik øjnkontakt med en lidt buttet sød pige. Hun kom over, og lovede på meget thai og meget lidt engelsk at vise mig, hvad stedet handlede om. Først røg der lige en 300 bath bon i krukken - ok, barfine - interessant :P

Hun eskorterede mig hen til et nydeligt lille rum med en lille seng og et brusebad - enkelt men pænt. Ikke noget slum som det man ser på Soi6! Jeg fik et godt bad hvor jeg blev sæbet ind fra top til tå. Efter badet trak hun mig over på den lille seng og så kørte det...

Et pop og så et nyt bad - nå ja, så ville hun også gerne lige have 700 bath - fair nok ;) Det hele tog en lille halv time og så mødte jeg min kammerat på vej tilbage til baren - et gensidigt skævt smil, og så lige en enkelt Singha til at genoprette vædskebalancen med.

Welcome Inn er et helt klart anbefalelsesværdigt alternativ til Soi 6 for et godt lille knald. Pigerne er i den sædvanlige bar-klasse og meget søde. Skal helt sikkert gentages en anden gang.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...