Hop til indhold
Guest Aarhuselsker

Lusi, Århus N

Recommended Posts

Guest Aarhuselsker

https://annoncelight.dk/showad/281061

Det lykkedes ikke at få en aftale med Appel, så det bliver næste uge. 

Istedet fik jeg en aftale med Lusi, som er et helt andet sted. Annoncen nævner ikke stedet, men det er en gammel kendt klinik, som er begyndt at annoncere PD agtigt.  

Da jeg kom til aftalt tid, var hun optaget????? 

Da jeg sagde at jeg ikke ville vente, var der lidt palaver gennem gardinet og der blev byttet piger. Efter en skyller kom Lusi ind til mig. 

Hun er en pæn pige, absolut. B-C bryster som er helt naturlige, og derfor ikke stritter ud i luften,men de hænger heller ikke og agerer penduler. Lille runding på maven og en dejlig fast numse. 

Hun har glade øjne og et generelt godt humør. 

Massere kan  hun. Olie med lidt thai træk + tryk iblandet. 

Mens jeg fik massage kunne jeg høre mutter blev stemplet godt og grundigt igennem. Det hele knagede, men han holdt ikke længe, og så var der ro. :D

Lusi er god til at pirre undervejs. 

Det gik jo over i tæt kropslig kontakt efterhånden, det gør sådan noget ofte, har jeg bemærket :) 

Blow er med kondom, og ikke særligt indlevende. I det hele taget manglede der indlevelse hele vejen. Da jeg lå og legede med hænder og mund, bemærkede jeg at hun af og til lå og stirrede op i loftet, med helt udtryksløst ansigt. Jeg stoppede lidt, og ville egentlig spørge om hun helst ville stoppe nu. Men så tog hun alligevel fat i mit hoved og trykkede mig på plads. Men, men - hun er den eneste ( som jeg umiddelbart husker) jeg ikke har kunnet slikke våd og veloplagt. Der kom lidt olie på hist og her, og en kort cowgirl fulgte. Men det har  hun slet ikke kondition til, (Savner Creams thaibokser kondi - hold op hun kan ride i lang tid så sveden hagler)  eller gad ikke, så vi ændrede set up´et og jeg kom i land. Af hensyn til ham der lå og tæskede briksen til pindebrænde tidligere, satte jeg godt med lyd på :mrgreen: Noget for noget. 

Det var yderst positivt at Lusi fortsatte med at massere efterfølgende, indtil timen var gået. Og hun gik også med i bad - lille brusekabine. Det var dog en ren afvaskning uden ret meget pjank og pjat. 

Så, som en skrev til mig, så må Appel blive desserten næste uge. Æblekage, og så skal der sgu ikke gå kage i tiderne igen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Hej aarhuselsker - super anmeldelse.

Vil lige høre om du stemplede i takt med mutter bag det mørke gardin??

Appel, er det ikke hende som nu arbejder tæt på Riis skoven..

Del dette indlæg

Link til indlæg
paafuglen skrev, for 22 minutter siden:

Hej aarhuselsker - super anmeldelse.

Appel, er det ikke hende som nu arbejder tæt på Riis skoven..

Jeps tæt på skoven

8000

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
paafuglen skrev, 1 time siden:

Hæ, hæ. Jeg var ikke nået til pumperiet da mutter red ud over stepperne, bag de mørke gardiner ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 3 timer siden:

Savner Creams thaibokser kondi - hold op hun kan ride i lang tid så sveden hagler

Ja, hun går ikke ned på kondien og nyder når hun siger "vil du kneppe nu.." 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
NUCH2019 skrev, 1 time siden:

Dr. Margrethes Vej?

Lus,i som tråden handler om, er tæt på Uni, og Appel, som tråden ikke handler om :) , er tæt på Riisskoven. Da ingen af pigerne ønsker at opgive lokation offentligt, gør vi andre det heller ikke. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...