Hop til indhold
FKK4Ever

Submarine go-go, Soi Diana In

Recommended Posts

Jeg tænkte, at det kunne være sjovt, at se hvad Go-Go barerne i Soi Buakhao området havde at byde på. En del af dem ser meget fancy ud med 2-3 mænd stående udenfor med skilte "Draft Beer 60 Bath". Jeg har altid haft den opfattelse, at er det nødvendigt at stå og hive folk ind, er det nok fordi, at det ikke er så interessant indenfor. Jeg gik lidt rundt og kiggede, og så et skilt med Submarine. Der så meget stille ud udenfor, så jeg gik ind og kiggede.

Det var lidt stille, der var nok 5-6 gæster og 15 piger. Nogle stod og gned sig op ad stænger andre vimsede lidt rundt. Hvor mange der var ialt er svært at sige, for der er hele tiden nogen udskiftning, da de åbenbart har et "pauserum" bagved.

Jeg satte mig på en barstol og kiggede lidt rundt - standarden på pigerne var - ok, ikke imponerende, men ok. Jeg fik øje på en flot pige med noget farvet brunt hår, en ok krop med de sædvanlige små bryster og en lille bitte bagdel. Hun kiggede på mig med øjne der straks fik mig på gale tanker... Jeg skulle jo bare sondere terræn!

Et er hvad man har planlagt, noget andet er hvad man gør, så 10 minutter efter stod vi på mit hotelværelse - 2500 bath fattigere (barfine 500 og 2000 til pigen for natten.

Hun var utrolig genert i starten, men det var lige som om, at det forsvandt da hun havde været i bad! Jeg var hurtigst ude af badet og havde sat mig i sofaen for at høre en interessant nyhed BBC var igang med. Hun kom ind og startede med, at kysse mig lige så stille fra panden og ned til fødderne i en meget lille bue uden om den lille ven der var ved at komme liv i. På vejen op igen kildrede den hende åbentbart i øret da hun listede sig forbi, hun gav et lille spjæt og sagde grinede "It wants attention" - og det skal jeg love for den fik. Hun suttede og nussede så jeg var ved at falde ned af sofaen - til sidst satte hun sig op på den og hoppede og snurrede rundt på den. der gik kun et par minutter og så kunne jeg ikke holde noget tilbage længere :P

Efter et nyt bad lå vi på sengen og zappede lidt på TV'et. Hun begynte at pille lidt igen, og så gik det jo bare der ud af...

Jeg vågnede ved 6 tiden, ved at alle russerne begyndte at råbe og larme ude på gangen. Jeg havde egentlig glemt at jeg ikke var alene, så det var da en god overraskelse at vende sig om og se et par søde mørke øjne ligge og kigge frækt :-)

Jeg er nu ikke morgensex menneske, men - jeg er jo blot en mand, så den fik lige en tur mere :P

Efter morgenmaden tog hun afsted igen. Jeg ved ikke lige hvad hun hed - det var en lyd jeg ikke ser mig istand til at stave til, så det... pyt :D :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...