Hop til indhold

Chiri Åbenrå øv øv

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/281244

Faldt over denne annonce da jeg var godt liderlig idag og så lå det tæt ved hvor jeg bor.

MEN billedet passede selvfølgelig ikke øv øv. Ja jeg ved godt jeg sku ha valgt at gå.

Men hvis en af jer er til thai piger som er over de 50 så ved i hvor i kan finde hende. 

Det var 700 ud af vinduet

Skrevet

Hvorfor læste jeg det i første omgang som åben røv? Det er vist snart tid til en spiller.

Skrevet
Lauersen skrev, for 6 timer siden:

Hvorfor læste jeg det i første omgang som åben røv? Det er vist snart tid til en spiller.

Just love you comment

Skrevet

Hvad fik du for de 700 kr så?? Bare fordi hun er en ældre model, kan servicen jo sådan set have været god nok.

Skrevet

Ja også lidt nysgerrig, var hun i byen eller lidt udenfor, skriv evt en privat besked takker

Skrevet
  • Author
ratt skrev, den 23.8.2019 at 01:04:

Hvad fik du for de 700 kr så?? Bare fordi hun er en ældre model, kan servicen jo sådan set have været god nok.

Jeg fik svensk for de 700

Men hun var lidt forvirret for det er tydeligt det ikke er hende jeg skrev med på sms

Skrevet
ole1981 skrev, 1 time siden:

Jeg fik svensk for de 700

Men hun var lidt forvirret for det er tydeligt det ikke er hende jeg skrev med på sms

fik du kun svensk eller også massage og hvor længe var du der?

Skrevet
  • Author

Jeg var der kun 20 minutter og fik kun svensk. Jeg gad ikke andet 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.