Hop til indhold

Recommended Posts

 

Efter jeg længe har leget med tanken om at prøve mit første besøg hos en gp, tog jeg mig endelig mod til at give det et forsøg. 

Mit valg endte på kira fra svalereden. Har luret lidt på hendes annoncer på annoncelight og EB. Må siges dette var den helt rette pige i forhold til hvad jeg søgte. Wauw en vidunderlig pige, som var smilende, glad og helt jordnær. Skal siges at jeg var vældig nervøs, men det fik hun hurtig dæmpet. Hun kysser som en drøm, og wauw en krop:x dog gik selve aktionen lidt hurtigt, men så gav hun mig den lækreste massage og vi lå og hyggede og sludrede. Kira kan klart anbefales<3 

jeg skal 100% forbi hende igen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Udover de mange kommentarer i tråden, så har vi også modtaget en rapport på dette. 

Har man mistanke om noget, så rapporter det! 

Jeg fjerner en del af de irrelevante kommentarer i tråden, og man bedes vende tilbage til anmeldelsen.

og btw. vi har ikke fundet noget, der indikerer urent trav her. 

Bryan Mills

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan kun tilslutte mig trådstarters rosende ord, selvom hun måtte kæmpe noget hårdere, for at "bringe mig i mål" (hvilket hun gjorde med smil, empati og et frækt glimt i øjet!) 

Kira tog også min GP-mødom (og alle mine fordomme og bange anelser, i samme ombæringer) :wub:

Dén kvinde behøver ingen falske anmeldelser. Hun er vaskeægte nydelse - BEGGE Veje!!!

Redigeret af Curiosity

Del dette indlæg


Link til indlæg
Curiosity skrev, den 16.10.2019 at 09:20:

Kan kun tilslutte mig trådstarters rosende ord, selvom hun måtte kæmpe noget hårdere, for at "bringe mig i mål" (hvilket hun gjorde med smil, empati og et frækt glimt i øjet!) 

Kira tog også min GP-mødom (og alle mine fordomme og bange anelser, i samme ombæringer) :wub:

Dén kvinde behøver ingen falske anmeldelser. Hun er vaskeægte nydelse - BEGGE Veje!!!

Åhhhh du da så dejlig søde<3 tak kyssss

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...