Hop til indhold

Vejle ?

Featured Replies

Skrevet

Hvad får dig til at sige det er en fake annonce ?

Skrevet

Hvad får dig til at sige det er en fake annonce ?

Udover at jeg kender pigen og derfor spurgte hende om hun var begyndt på bi-job? tja bare en ide ;)

Skrevet

ok - tak for svar.

Jeg var blot nysgerrig efter hvad der lå til grund for udmeldingen om at det var en fake profil.

Skrevet

Udover at jeg kender pigen og derfor spurgte hende om hun var begyndt på bi-job? tja bare en ide ;)

Jo, jo. Men det er vel ikke det der er tilfældet? at du kender hende? Det er bare en ide, ikk? Hvorfor skulle hun da sætte annoncen i med foto hvis det bare er for sjov? Eller har en anden sat den i? Måske er jeg tungnem, men det er jeg så.

Skrevet

Jo, jo. Men det er vel ikke det der er tilfældet? at du kender hende? Det er bare en ide, ikk? Hvorfor skulle hun da sætte annoncen i med foto hvis det bare er for sjov? Eller har en anden sat den i? Måske er jeg tungnem, men det er jeg så.

tungnem eller ej :) Nu var det jo heller ikke hende selv der havde lagt annoncen op, men en fyr der havde fået hendes billeder af anden vej og så af en eller anden grund mente det kunne være sjovt at udstille hende på den måde (hvilket hun af gode grunde ikke var just begrejstret for)

Skrevet

Desværre har Annoncelight konverteret fra at være en god og billig ide til at være en endnu mere usmagelig udgave af Arto og Fjolsbog.

Voksenlisten var igennem helt den samme udvikling, hvor piger fik ruineret deres privatlig af forelskede tosser og andet forsmået godtfolk.

En kedelig udvikling, som vist kun identificerbar betaling kan dæmme op for! :(

Skrevet

Desværre har Annoncelight konverteret fra at være en god og billig ide til at være en endnu mere usmagelig udgave af Arto og Fjolsbog.

Voksenlisten var igennem helt den samme udvikling, hvor piger fik ruineret deres privatlig af forelskede tosser og andet forsmået godtfolk.

Hmmm, Geoffrey Hughes, jeg tror, at du har fat i noget substantielt her. Skulle vi ikke foreslå Admin og følget at udvikle en version 2.0 af dette forum, som følger i tråd med version 1.3?

Og så bakke op om det...

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.