Hop til indhold
just27fun

kontaktet igen efter få dage, til lavere pris måske.

Recommended Posts

Ja jeg ved ikke lige hvordan jeg skulle formulere overskriften.

Men hvor ofte er i ude for at blive kontaktet få dage efter af en i lige har været sammen med?
Og hvis man så ikke lige har lyst, så sænker de pludselig prisen lidt.
For mig virker man da så lidt desperat

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige
just27fun skrev, for 3 timer siden:

Ja jeg ved ikke lige hvordan jeg skulle formulere overskriften.

Men hvor ofte er i ude for at blive kontaktet få dage efter af en i lige har været sammen med?
Og hvis man så ikke lige har lyst, så sænker de pludselig prisen lidt.
For mig virker man da så lidt desperat

Du må være mega lækker.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Synes ikke det er unormalt at pigerne lokker med en lavere pris, hvis man virker lidt uinteresseret. Tror flere af dem har et stort forbrug........

jeg har oplevet flere, hvor der kun var betaling første gang :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Masser af gange, typisk hvis man ses tit, eller de lige har set en an, får man tilbudt det til bedre priser næste gang. Så også med en, der enlig ikke ønskede betaling, men jeg skulle bare handle lidt ind når jeg skulle besøge hende, f.eks. købe lidt mælk, rugbrød og sådan.

Del dette indlæg


Link til indlæg
just27fun skrev, for 37 minutter siden:

Det er ikke så meget det at prisen blev sænket en lille smule, men mere det at der blev skrevet få dage efter, som om personen manglede penge.

En af de mest udbredte sætninger i branchen, når det kommer til forbrug er "Jeg tager bare nogle flere gæster eller vagter".   Det er jo ikke meningen, at man skal blive en del af hinandens liv, så hvorfor man modtager et godt tilbud, kan vel reelt være underordnet.  Den seksuelle service har nok samme niveau som den plejer, og hvis man får det lidt skidt med, at man tænker desperat, skal man nok slet ikke betale for sex.   Præmissen er jo "Du smider nogle penge, og til gengæld tilbyder jeg noget lækkert sex".  Fjernes præmissen, så ville man typisk ikke have noget sammen. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...