Hop til indhold
Larslassen

Amazing Mabel Århus

Recommended Posts

Jeg besøgte Mabel i Århus igår og synes derfor jeg lige må melde mig på banen herinde med en anmeldelse. Da jeg jo har benyttet mig af forummet før og hellere må give lidt tilbage. 

https://annoncelight.dk/showad/280490 

Jeg synes Mabel så rigtig smuk ud på hendes billeder. Så derfor tog jeg kontakt og det fortryder jeg på ingen måde. Mabel er sindsyg flot bedre en billeder viser, når man møder hende ansigt til ansigt. 

Alt hvad der står i teksten på annoncen levede op til forventningerne. Mabel går virkelig meget op i kundernes, eller rettere sagt min tilfredsstillelse, men fornemmede på hende i den efterfølgende samtale at det er det der ligger hende på sinde. Jeg var imponeret over hendes service niveau og hvor sød hun er. 

Ting jeg gerne vil fremhæve ved hendes udseende. Hende røv er super flot, rund stram og sprød. Hendes talje er i verdens klasse, timeglas som jeg ikke har set før. Virkelig flot makeup og hendes øjne tænder mig helt vildt. Brysterne er super lækre og faste silikone. Hun har en mega flot tatovering af en blomst som går fra brystkassen til navlen. 

Selv agten vil jeg ikke skrive så meget om da jeg synes den er personlig. Jeg kan dog afsløre at Mabel fungere 100 % som hun lover og at hendes blowjob virkelig er det bedste jeg har prøvet. Jeg er også imponeret over at hendes læbestift, hun havde knaldrøde læber, forblev knaldrøde hele tiden. Det var super frækt. 

Beklager hvis min anmeldelse virker lidt rodet, jeg er jo nybegynder :). Men kan sige det kort hun er en diamant i min bog. Jeg fik mere end forventet og jeg skal besøge igen 100 %. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Enværebandit skrev, for 1 time siden:

Så håber jeg ikke at du skuffede hende! Har hørt at hun er til "mad love all night long" ;) 

#mabel #madlove

Skuffe hende? Hvordan kan jeg gøre det. Mht hvis jeg ikke præstere :) det håber jeg fanme ikke at det sker.

Det lyder som en dyr omgang du har været på :shock: madlove og så en hel nat. Det har jeg sku ikke penge til desværre :(

Del dette indlæg


Link til indlæg
Larslassen skrev, for 5 timer siden:

Skuffe hende? Hvordan kan jeg gøre det. Mht hvis jeg ikke præstere :) det håber jeg fanme ikke at det sker.

Det lyder som en dyr omgang du har været på :shock: madlove og så en hel nat. Det har jeg sku ikke penge til desværre :(

Det var blot en reference til en sang ;) Ladyboys er ikke lige mig, men jeg håber du hyggede dig! :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så fik jeg besøgt skønne Mabel igen og det fortryder jeg bestemt ikke. 

Kiggede selvfølgelig billederne igennem inden jeg tog derind for at genkalde mig hvordan hun ser ud. Men igen hun er virkelig smukkere når du står ansigt til ansigt med hende. 

Hendes vilde timeglas figur og de knald røde læber tænder mig. Men hendes dejlige friske personlighed og det faktum at hun oprigtigt virker som om hun elsker at behage er næsten det vigtigste. 

Startede med at jeg lagde mig på maven og fik en lidt massage som stille og roligt udviklede sig til noget mere sensuelt og med en lille bagbords overraskelse :).

Fik alt det jeg kom for og mere til. Rigtig god søndag. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Larslassen skrev, for 1 time siden:

Så fik jeg besøgt skønne Mabel igen og det fortryder jeg bestemt ikke. 

Kiggede selvfølgelig billederne igennem inden jeg tog derind for at genkalde mig hvordan hun ser ud. Men igen hun er virkelig smukkere når du står ansigt til ansigt med hende. 

Hendes vilde timeglas figur og de knald røde læber tænder mig. Men hendes dejlige friske personlighed og det faktum at hun oprigtigt virker som om hun elsker at behage er næsten det vigtigste. 

Startede med at jeg lagde mig på maven og fik en lidt massage som stille og roligt udviklede sig til noget mere sensuelt og med en lille bagbords overraskelse :).

Fik alt det jeg kom for og mere til. Rigtig god søndag. 

Hende kunne vi godt bruge i København :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rolf67 skrev, for 45 minutter siden:

Hvordan var lokaliteterne :wink:

Typisk kld lokaler som man også ser nogle thai massage steder. Kan virke lidt indelukket de første 5 min men når snakken først går så er det glemt. Værelset er fint og sengen er en ok størrelse. Vil skyde på den er 160 cm bred. Hvis man giver lyd på SMS når man er der er man fri for at står forlænge ved døren :). Men synes nu ikke man står totalt til offentlig beskuelse. Jeg har kun været der aften så ved ikke hvordan det føles at stå der om dagen. Men vigtigst for mig så er stemningen god og der er mulighed for et lille skyl hvis det er påkrævet. Men når man går mod værelset så tjek lige Mabels mås ud :) for satan den er fin, rund stram og lækker. Tror måske den er justeret for den virker næsten for god til at være 100 % ægte. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kosteskaftet
Larslassen skrev, den 1.9.2019 at 11:16:

Startede med at jeg lagde mig på maven og fik en lidt massage som stille og roligt udviklede sig til noget mere sensuelt og med en lille bagbords overraskelse :).

Tænker du mener bagdør... Bagbordet kender jeg sgu ik'... :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
kosteskaftet skrev, 1 time siden:

Tænker du mener bagdør... Bagbordet kender jeg sgu ik'... :)

Trods mine manglende sproglige kompetencer så har jeg alligevel ledt dig på rette spor :biggrin:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...