Hop til indhold
Stangen

Amazing slim and Young scarlet

Recommended Posts

slapman skrev, for 4 minutter siden:

99% sikker på fake. 

Har overtaget Vitalinas nr.

Ikke umiddelbart muligt at skrive til hende på whatsapp. 

Teksten også delvist kopieret fra nikol, vitalinas co-worker.

Givet prisniveauet og overtagelsen af annoncen, vil jeg snarere gætte på 90 % for ægte billeder (sjældent dyre piger snyder, for flere kunder vil nok skride fra en dyr snydepels end en billig). Lidt sjovt at der er billeder både med og uden kraftig make up - der gør en voldsom forskel her.

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis I kan vente til midt i næste uge, så skal jeg nok skrive en anmeldelse. 

Har ikke mulighed for at se hende før, da jeg bl.a også har en aftale med Seline i Glostrup. 

Fik en aftale uden nogen som helst problemer, og jeg er næsten helt sikker på, at pics er ægte. I samme lejlighed som Diana, der netop er taget hjem. Og hun var the real thing. 

Og hun fortæller, at hun er korthåret nu - charming:wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Scarlet er et godt eksempel på, at nogle kvinder er smukkere uden makeup. Hun er meget smuk au naturel! :-) 

vurderet ud fra billederne. Jeg har ikke besøgt hende.

Redigeret af Gerrard
Tilføjelse

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gerrard skrev, 1 time siden:

Scarlet er et godt eksempel på, at nogle kvinder er smukkere uden makeup. Hun er meget smuk au naturel! :-) 

vurderet ud fra billederne. Jeg har ikke besøgt hende.

Du er sød, men naiv: Hun har makeup på på samtlige billeder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg må tage mine ord i mig igen. Hun har sendt et (ægte) selfie (ikke modelbillede).

1000kr er normalt lidt for meget for mig. Må se om der kan findes råd alligevel.

Hun holder i øvrigt til i Valby. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, 1 time siden:

Du er sød, men naiv: Hun har makeup på på samtlige billeder.

Det så jeg ved nærmere beskuelse. Men dog mere diskret end på et par andre billeder. Og jeg er sikker på hun er bedårende helt uden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Miller's Crossing skrev, for 3 timer siden:

På grænsen til Vesterbro. Tættere på Carlsberg og Dybbølsbro. 

Tak. Hun ser i øvrigt klart bedre ud med diskret makeup, på billederne. Måske derfor de nu har fjernet et af de billeder, hvor hun havde voldsomt meget makeup på. Mon der også er retoucheret store tatoveringer væk fra billederne? Har ingen interesse i at betale den pris, hvis hun har ødelagt den fine hud med blæk.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Testet. Billeder er ægte men stærkt retoucheret. Ung. Petit. Skinny. Kampgodt knald. Uerfaren.  Ikke ret meget engelsk. Pris en ville stå mål med billederne men billederne står ikke mål med virkeligheden så lidt dyrt ift markedet. Økoblow godt. Stram. Skulle virkelig holde mig. Stønnede meget ægte. Virker enormt liderlig. Benene helt oppe om ørene og tog alt man præsenterede hende for. Hun stoppede mig dog ved bagdøren men der var jo heller ikke aftalt. Dybe tungekys. Meget godt at sige hvis man kan abstrahere fra lidt tør hud og lidt røde myggepatter over det hele, lidt mislugt pga alt for lidt at spise. Tæt på anorektisk.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...