Hop til indhold

Mia Bolletrold

Featured Replies

Skrevet

Det er da snart mange år siden Mia Bolletrold gik på pension.

Men en cirkushest glemmer jo ikke sine færdigheder.

Måske man skulle vove pelsen og besøge en "moden" Mia Bolletrold.

Skrevet

Hopper og kameler er hun på banen endnu?. Hende hørte jeg om for første gang for min 20 år siden. Det er godt gået, hun ser jo stadig dejlig ud

Skrevet

Damn … husker hende fra dengang … hun var sgu et vilddyr … 

Desværre husker jeg også billederne fra dengang :-/  Jeg frygter lidt at alderen har sat lidt for tydelige spor siden hun bruger billederne fra dengang. 

Skrevet

Uha.

Det er nok 15-20 år siden jeg mødte MiaB første gang, besøgte hende efterfølgende 4-5 gange.

Hvis hun stadig knalder som dengang kører jeg nu, for hun var virkelig en vildbasse som virkelig nød at få pik, husker hvordan hun kunne ride en pik som en proff rodeo rytter.

Lad høre hvis nogen kan bekræfte hende.

Jung

Skrevet

Besøgt hende 2 gange for 6-8 år siden. Hun var sindsyg fræk og har ofte søgt efter hende siden. Hun skal ha’ et besøg mere. Tænker at hun stadig må være lækker. 

• 4 months later...
Skrevet

Var der egentlig nogensinde nogen der kom forbi og fik bekræftet om det var hende der var aktiv igen? 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.