Hop til indhold
Guest går ned på knæ

godt bordel

Recommended Posts

Guest går ned på knæ

Hej alle sammen, besøgte i søndags denne kvinde.

https://massage.side6.dk/sexyrihanna

billederne er ikke af hende, og de bliver brugt alverdens steder.

Jeg tog alligevel bilen og kørte de godt og vel 50 km til det angivne sted. bankede på først med det formål at tjekke pigen, og må indrømme, at selvom det ikke var hende på billederne var kroppen gudeskøn. Ansigtet en otter hvis kroppen er max 10. stedet var desværre et af de sædvanlige "ved ikke hvad ligner ude på landet, og har højst sandsynligt ikke været beboet i mange år.

Pigen var dejlig i høje hæle og en gul net bodystocking. Hun var dog lidt påtrængende og spurgte om hun kunne komme med mig hjem og overnatte. betalte for en time 1200 og det er i overkanten når man tager stedet i betragtningen og den lidt manglende hygiejne på stedet (ikke på pigen), desuden som sagt lidt for påtrængende.

Må alt i alt sige ikke anbefalelsesværdigt så længe hun befinder sig der oppe ved sindal.

Det jeg nu egentlig gerne vil spørge om er: Hvor er det bedste bordel i Jylland efter Din/jeres mening?

savner så meget Hermodsgade 3 i Aalborg og Danske Silvia, hun var exceptionel og stedet også

Del dette indlæg


Link til indlæg

Spændende - jeg har godt set annoncerne og kørt forbi (og jeg mener ikke ind til hende:rolleyes:) flere gange og tænkt at de billeder var for gode til at være sande.

Men jeg er ikke kvalificeret til at svare på dit spørgsmål:unsure:

Del dette indlæg


Link til indlæg
går ned på knæ skrev, for 58 minutter siden:

Det jeg nu egentlig gerne vil spørge om er: Hvor er det bedste bordel i Jylland efter Din/jeres mening?

Du skal lidt sydpå i Jylland. Til Vejle https://sukkerpigerne.dk/?page_id=1609

Her finder du flere perler. Bl.a Trine Tease(hende har jeg dog ikke selv erfaring med). Men også DinaG som jeg har haft fornøjelsen af et par gange. 

Fælles er at de alle er danske, så de er til snakke med. Og ikke mindst de holder, hvad de lover i deres annoncer. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige
går ned på knæ skrev, 1 time siden:

Hej alle sammen, besøgte i søndags denne kvinde.

https://massage.side6.dk/sexyrihanna

billederne er ikke af hende, og de bliver brugt alverdens steder.

Jeg tog alligevel bilen og kørte de godt og vel 50 km til det angivne sted. bankede på først med det formål at tjekke pigen, og må indrømme, at selvom det ikke var hende på billederne var kroppen gudeskøn. Ansigtet en otter hvis kroppen er max 10. stedet var desværre et af de sædvanlige "ved ikke hvad ligner ude på landet, og har højst sandsynligt ikke været beboet i mange år.

Pigen var dejlig i høje hæle og en gul net bodystocking. Hun var dog lidt påtrængende og spurgte om hun kunne komme med mig hjem og overnatte. betalte for en time 1200 og det er i overkanten når man tager stedet i betragtningen og den lidt manglende hygiejne på stedet (ikke på pigen), desuden som sagt lidt for påtrængende.

Må alt i alt sige ikke anbefalelsesværdigt så længe hun befinder sig der oppe ved sindal.

Det jeg nu egentlig gerne vil spørge om er: Hvor er det bedste bordel i Jylland efter Din/jeres mening?

savner så meget Hermodsgade 3 i Aalborg og Danske Silvia, hun var exceptionel og stedet også

Når stedet ikke er godt, er det jo klart at hun vil med hjem til dit pæne sted.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den flittige skrev, for 22 minutter siden:

Når stedet ikke er godt, er det jo klart at hun vil med hjem til dit pæne sted.

Ja, især hvis han nu også gik ned på knæ :ph34r:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest går ned på knæ
Nikita Darling skrev, for 17 minutter siden:

Ja, især hvis han nu også gik ned på knæ :ph34r:

haha den var god. Ja Danske Silvia gik jeg ned på knæ for, hvis ikke, havde hun da fået mig til det.

hendes dominerende side blev stærkere og stærkere med årene

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest går ned på knæ
Den flittige skrev, for 41 minutter siden:

Når stedet ikke er godt, er det jo klart at hun vil med hjem til dit pæne sted.

var lidt som med en hundehvalp, men hvad så dagen efter?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest går ned på knæ
lovingboobs skrev, for 46 minutter siden:

Du skal lidt sydpå i Jylland. Til Vejle https://sukkerpigerne.dk/?page_id=1609

Her finder du flere perler. Bl.a Trine Tease(hende har jeg dog ikke selv erfaring med). Men også DinaG som jeg har haft fornøjelsen af et par gange. 

Fælles er at de alle er danske, så de er til snakke med. Og ikke mindst de holder, hvad de lover i deres annoncer. 

Tak for forslaget. Og selve stedet er også godt?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest går ned på knæ
Mr_HBX(2) skrev, for 1 time siden:

Spændende - jeg har godt set annoncerne og kørt forbi (og jeg mener ikke ind til hende:rolleyes:) flere gange og tænkt at de billeder var for gode til at være sande.

Men jeg er ikke kvalificeret til at svare på dit spørgsmål:unsure:

Det er ok, men tag ikke derud, sengen var også uappetitlig.

I med tøjet i maskinen da jeg kom hjem og i brusebad

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja det var tider med Miss Silvia i Hermodsgade. Hun var en 1 ener. Der er ikke mange der når hendes niveau.

Dina G , Adele, Nem Tøs, Frodige Ida. Kan også deres kram.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest går ned på knæ
Tyren2016 skrev, for 19 minutter siden:

Ja det var tider med Miss Silvia i Hermodsgade. Hun var en 1 ener. Der er ikke mange der når hendes niveau.

Dina G , Adele, Nem Tøs, Frodige Ida. Kan også deres kram.

Ja og selvom der findes ok piger danske og ok, så er der ingen der er kommet op på hendes niveau.

Ved ikke om i andre også til tider har denne kamp i jer med liderlighed afhængighed og fornuften der siger stop behold pengene.

Jeg var en af Danske Silvias mange slaver, og med hende var der ikke længere nogen kamp indeni mig.

Det var det mest naturlige i verden at jeg brugte mine penge på hende.

Hun var/er min Gudinde(Gud)

Del dette indlæg


Link til indlæg
går ned på knæ skrev, for 2 timer siden:

Tak for forslaget. Og selve stedet er også godt?

Ja det er rimelig standard med ok bade forhold. Og ret diskret i forhold til at det er i midtbyen. Du står ikke og flagrer direkte ude på fortovet, når du ringer på

Del dette indlæg


Link til indlæg
går ned på knæ skrev, den 20.8.2019 at 16:28:

 

Det jeg nu egentlig gerne vil spørge om er: Hvor er det bedste bordel i Jylland efter Din/jeres mening?

 

Du efterspørger alternativ bordel....

 

https://www.vojensdream.dk/ 

jeg kan anbefale dette - da det alle er DANSKE piger og særdeles rent og pænt - hvor hygiejnen er i top..

Stedet ligger i vojens og jeg kan anbefefale - ladonna også når hun er sammen med sin tøs sexy...

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thomas N.
går ned på knæ skrev, den 20/8/2019 at 16:28:

savner så meget Hermodsgade 3 i Aalborg og Danske Silvia, hun var exceptionel og stedet også

Enig! Apropos Silvia, så cyklede jeg gennem parkeringspladsen ved Aalborg Storcenter parallelt med Nibevej for nogle uger siden og så kom Silvia gående på modsatte side og krydsede vejen foran mig, var ved at overveje at cykle hende ned blot for, at få lidt fysisk kontakt med denne dejlige kvinde igen :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest går ned på knæ
Thomas N. skrev, for 6 timer siden:

Enig! Apropos Silvia, så cyklede jeg gennem parkeringspladsen ved Aalborg Storcenter parallelt med Nibevej for nogle uger siden og så kom Silvia gående på modsatte side og krydsede vejen foran mig, var ved at overveje at cykle hende ned blot for, at få lidt fysisk kontakt med denne dejlige kvinde igen :-) 

mødte hende for nogle måneder siden på vej ud for at lufte hundene, hilste på hende, og vi gav hinanden en knuser, kunne ikke lade være med at foreslå en kop kaffe eller noget sammen.

Hun aede min kind of kyssede kinden og sagde så, at hun håbede jeg var kommet videre og havde det godt. jeg svarede ja eg savner dig bare. hun smilede og sagde det er en tid der er forbi, men glad for at jeg stadig gør dig glad når du tænker på mig.

Høflig og meget sød og samtidig et høfligt signal om at hun nu lever et andet liv, og det er det

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest går ned på knæ
biker skrev, for 12 timer siden:

Du efterspørger alternativ bordel....

 

https://www.vojensdream.dk/ 

jeg kan anbefale dette - da det alle er DANSKE piger og særdeles rent og pænt - hvor hygiejnen er i top..

Stedet ligger i vojens og jeg kan anbefefale - ladonna også når hun er sammen med sin tøs sexy...

 

 

tak for det, bliver måske afprøvet i min næste ferie

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...