Hop til indhold

Recommended Posts

Skulle ha mødt pigen idag, vi aftaler tidspunkt, skriver 5 minutter før jeg er der, det hele er iorden, kommer hen til opgangen, venter en halv time og pludselig er jeg blokket :sad: andre der har haft samme oplevelse?

Synes bare lige jeg ville advare, pas på hvis i ikke vil spilde jeres tid..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gammel rotte skrev, for 2 timer siden:

Havde en udmærket dialog med hende tidligere, men jeg besluttede mig for en anden. Det var måske meget godt. 

Ja hun er super sød at snakke med, og aftalen komme også hurtigt på plads, men ved ikke om hun måske fortryder når det bliver "real" det er i hvert fald ikke særlig sjovt at stå foran hendes opgang for derefter at blive blokket.. :wacko:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Okay vil gerne sige undskyld til Sukkerblomst, jeg mødte hende idag, og hun er real og seriøs :) En rigtig sød og flot ung pige, gode former og dejlig store bryster! Så hun er bestemt ikke spild af tid.. Der var bare kommet nogen ting i vejen for hende der gjorde hun ikke kunne mødes den første dag vi havde aftalt..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tatra

Men havde alligevel været blokeret da du ville besøge? Tyder i mine øjne ikke på særlig hverken respekt eller imødekommenhed.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tatra skrev, for 4 minutter siden:

Men havde alligevel været blokeret da du ville besøge? Tyder i mine øjne ikke på særlig hverken respekt eller imødekommenhed.

Ja men der var nogen omstændighedder der gjorde hun var "nød til" ar blokke mig for en kort periode som jeg ikke kan komme ind på her, hun er meget sød og imødekommende, både at skrive med og i virklighedden

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tatra
SuperWood skrev, for 28 minutter siden:

Ja men der var nogen omstændighedder der gjorde hun var "nød til" ar blokke mig for en kort periode som jeg ikke kan komme ind på her, hun er meget sød og imødekommende, både at skrive med og i virklighedden

OK, tak for uddybelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan kun synge med. 

Jeg besøgte hende i dag. Super sød og imødekommende. Flot, fyldig figur og fræk. Og ja, også nem at snakke med. 

Thumbs up herfra. 

Beløb osv holder jeg mellem hende og mig. Svarer heller ikke på det privat. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Havde kontakt med sukkerblomst123, hun skrev hun nok skulle komme og efter jeg reserverede et sted blev jeg blokeret uden varsel. Så tror der er lidt blandede oplevelser, i min verden er det ihverfald useriøst. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...