Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Hej

jeg søger ægte mlif kvinde med ægte natur bryster og gerne curvy form kvinden . ( gerne evt amatør . 

Som kan give god super fransk :) 

jeg synes det er svært finde den type for tiden ? 

Kender jer noget af dem Eller kan anbefales ?

Skrevet
Babamumu skrev, for 6 minutter siden:

Hej

jeg søger ægte mlif kvinde med ægte natur bryster og gerne curvy form kvinden . ( gerne evt amatør . 

Som kan give god super fransk :) 

jeg synes det er svært finde den type for tiden ? 

Kender jer noget af dem Eller kan anbefales ?

Det bliver sgu nok svært. Chancen for at finde en Milf er væsentlig større. ;)

Skrevet

Jeg kan anbefale Karina, hun kan virkelig noget med tungen :P

At hun så også har en veludviklet fissemuskel gør at hun er stram når hun vil.

Skrevet

Altid lidt svært med det begreb.. er det en mor til børn der er så store st de kunne klippe hende  eller er det børn i vuggestue/børnehave alderen..

I sidst nævnte kategori kunne Kamilla godt være Milf, tvivler dog på at hun er det :) men curvy, ægte bryster og dejlig superfransk de er på plads.

https://annoncelight.dk/showad/199131

Indrømmer det er et par år siden jeg har været der  men absolut ikke sidste gang ;)

Skrevet

Den myteomspundne Qplus ville sikkert give dig en fyldestgørende oplevelse, men du skal være rask ved havelågen for at stable en aftale på benene :)

https://annoncelight.dk/showad/270174

Skrevet
Rolias skrev, 1 time siden:

Altid lidt svært med det begreb.. er det en mor til børn der er så store st de kunne klippe hende  eller er det børn i vuggestue/børnehave alderen..

I sidst nævnte kategori kunne Kamilla godt være Milf, tvivler dog på at hun er det :) men curvy, ægte bryster og dejlig superfransk de er på plads.

https://annoncelight.dk/showad/199131

Indrømmer det er et par år siden jeg har været der  men absolut ikke sidste gang ;)

Tak, for anbefalingen. <3 Jeg er nogens mor, så jeg kunne godt bryste mig af at være i kategorien MILF. :D

Skrevet
Iscenesat Virkelighed skrev, for 7 timer siden:

Tak, for anbefalingen. <3 Jeg er nogens mor, så jeg kunne godt bryste mig af at være i kategorien MILF. :D

100 procent enig! Du er indbegrebet af MILF :D

Redigeret af Hrlejlighedsvis

Skrevet
  • Author

Hej alle mange tak for forskellige anbefales ! Jeg vil kigger gennem :) da trænges til prøver milf ;)

Skrevet
Babamumu skrev, den 21.8.2019 at 00:06:

Hej alle mange tak for forskellige anbefales ! Jeg vil kigger gennem :) da trænges til prøver milf ;)

hvis du finder en god en , husk at skrive her... jeg søger den samme, men det er bare svært

• 3 months later...
Skrevet
Babamumu skrev, den 21.8.2019 at 00:06:

Jeg vil kigger gennem :) da trænges til prøver milf ;)

Hvad kom du så frem til, @Babamumu?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.