Hop til indhold

Recommended Posts

Hej

jeg søger ægte mlif kvinde med ægte natur bryster og gerne curvy form kvinden . ( gerne evt amatør . 

Som kan give god super fransk :) 

jeg synes det er svært finde den type for tiden ? 

 

Kender jer noget af dem Eller kan anbefales ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thai-fan72
Babamumu skrev, for 6 minutter siden:

Hej

jeg søger ægte mlif kvinde med ægte natur bryster og gerne curvy form kvinden . ( gerne evt amatør . 

Som kan give god super fransk :) 

jeg synes det er svært finde den type for tiden ? 

 

Kender jer noget af dem Eller kan anbefales ?

Det bliver sgu nok svært. Chancen for at finde en Milf er væsentlig større. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Altid lidt svært med det begreb.. er det en mor til børn der er så store st de kunne klippe hende  eller er det børn i vuggestue/børnehave alderen..

I sidst nævnte kategori kunne Kamilla godt være Milf, tvivler dog på at hun er det :) men curvy, ægte bryster og dejlig superfransk de er på plads.

https://annoncelight.dk/showad/199131

Indrømmer det er et par år siden jeg har været der  men absolut ikke sidste gang ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rolias skrev, 1 time siden:

Altid lidt svært med det begreb.. er det en mor til børn der er så store st de kunne klippe hende  eller er det børn i vuggestue/børnehave alderen..

I sidst nævnte kategori kunne Kamilla godt være Milf, tvivler dog på at hun er det :) men curvy, ægte bryster og dejlig superfransk de er på plads.

https://annoncelight.dk/showad/199131

Indrømmer det er et par år siden jeg har været der  men absolut ikke sidste gang ;)

Tak, for anbefalingen. <3 Jeg er nogens mor, så jeg kunne godt bryste mig af at være i kategorien MILF. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed skrev, for 7 timer siden:

Tak, for anbefalingen. <3 Jeg er nogens mor, så jeg kunne godt bryste mig af at være i kategorien MILF. :D

100 procent enig! Du er indbegrebet af MILF :D

Redigeret af Hrlejlighedsvis

Del dette indlæg


Link til indlæg
Babamumu skrev, den 21.8.2019 at 00:06:

Hej alle mange tak for forskellige anbefales ! Jeg vil kigger gennem :) da trænges til prøver milf ;)

hvis du finder en god en , husk at skrive her... jeg søger den samme, men det er bare svært

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...