Buddha 539 Skrevet 20. August, 2019 I don’t know about you guys, but my opinion is pretty clear. The 70’s were more casual 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Misser 356 Skrevet 20. August, 2019 Priser mig alligevel lykkelig for at ingen af mine kunder, er ankommet i det outfit der- er ikke sikker på jeg ville kunne holde masken Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Misjo1 Skrevet 20. August, 2019 Frodige Misser skrev, for 30 minutter siden: Priser mig alligevel lykkelig for at ingen af mine kunder, er ankommet i det outfit der- er ikke sikker på jeg ville kunne holde masken Kunne måske blive en ny fetich elsker deres slips !! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Misser 356 Skrevet 20. August, 2019 Slipsene ville kunne bruges ja.... men til blindfold og ikke til at gå med Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Buddha 539 Skrevet 20. August, 2019 Frodige Misser skrev, for 4 timer siden: Slipsene ville kunne bruges ja.... men til blindfold og ikke til at gå med It’s not the tie that makes the man, It’s the man who makes the tie. Old Buddhist proverb. Well modern Buddha says: The man who made those ties is both color blind and insane. You can use those ties either to blindfold, tie a diaper (if you’re into that), as a napkin, or a frikking sail to a boat. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Buddha 539 Skrevet 20. August, 2019 Frodige Misser skrev, for 5 timer siden: Priser mig alligevel lykkelig for at ingen af mine kunder, er ankommet i det outfit der- er ikke sikker på jeg ville kunne holde masken Crap..... need new outfit before I visit you or maybe you would Tage en for holdet 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Misser 356 Skrevet 20. August, 2019 Nu er jeg en der griner en del i forvejen- så at ankomme i det outfit der- ville klart lægge en kæmpe dæmper på lyster når jeg ikke kan styre mit grineanfald.... Sååååå 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg