Hop til indhold

Things have changed...... but I miss it

Featured Replies

Skrevet

I don’t know about you guys, but my opinion is pretty clear. The 70’s were more casual^_^

C8108BF6-7279-4D2D-A3AB-BE860A79269D.png

Skrevet

Priser mig alligevel lykkelig for at ingen af mine kunder, er ankommet i det outfit der- er ikke sikker på jeg ville kunne holde masken:biggrin:

Skrevet
Frodige Misser skrev, for 30 minutter siden:

Priser mig alligevel lykkelig for at ingen af mine kunder, er ankommet i det outfit der- er ikke sikker på jeg ville kunne holde masken:biggrin:

Kunne måske blive en ny fetich :-) elsker deres slips :-) !!

Skrevet
  • Author
Frodige Misser skrev, for 4 timer siden:

Slipsene ville kunne bruges ja.... men til blindfold og ikke til at gå med:D

It’s not the tie that makes the man, It’s the man who makes the tie. Old Buddhist proverb.

Well modern Buddha says: The man who made those ties is both color blind and insane.

You can use those ties either to blindfold, tie a diaper (if you’re into that), as a napkin, or a frikking sail to a boat.^_^

Skrevet
  • Author
Frodige Misser skrev, for 5 timer siden:

Crap..... need new outfit before I visit you:D:lol:

or maybe you would Tage en for holdet :D:D:D

Skrevet

Nu er jeg en der griner en del i forvejen- så at ankomme i det outfit der- ville klart lægge en kæmpe dæmper på lyster når jeg ikke kan styre mit grineanfald.... Sååååå :D

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.