Hop til indhold

Stal tips til Brasilien

Featured Replies

Skrevet

Hej...

Jeg søger nogle stal tips til, hvordan jeg kommer i kontakt med Gp’er I Brasilien - nærmere betegnet Macaé, hvor jeg skal være nogle uger.

Skrevet

Dette ligger vist ikke i Jylland, så jeg har bedt moderatorerne flytte tråden til øvrige udland.

Skrevet
Frøns skrev, for 9 timer siden:

Hej...

Jeg søger nogle stal tips til, hvordan jeg kommer i kontakt med Gp’er I Brasilien - nærmere betegnet Macaé, hvor jeg skal være nogle uger.

Du kan finde mange lækre brasileiras her:

https://www.photoacompanhantes.com

Du kan ofte booke besøg til hotel eller besøge en privat... jeg ville dog foretrække det første af sikkerhedsmæssige årsager.

Evt kan du leje et motelværelse på timebasis, i Brasilien benyttes moteller udelukkende til formål af seksuel karakter;)

Derudover håber jeg du taler português fordi engelsk er desværre meget lidt talt på de egne.

• 1 year later...
Skrevet
Disse dage fandt jeg en smuk massør i Brasilien, der var på forretningsrejse. Super liberal og meget velsmagende. Ud over massageterapeuter er hun også meget fræk og kan lide at have meget sex. Den brasilianske uden dikkedarer, som alle kan lide. En vidunderlig brunette med en lækker og meget fræk krop. Elsker at kneppe hendes røv !!
Den, der er i Brasilien, i Sao Paulo kalder hende, fordi det er hver krone værd. Hun knepper meget godt og kontrollerer stadig ikke fanden.
Jeg fandt hende på dette sted: https://www.ellasmassagistas.com.br/model/duda/
Jeg håber du har det sjovt med hende !!

IMG-20201027-WA0010.jpg

Skrevet
FernandoSPSP skrev, den 12.4.2021 at 17:31:

Disse dage fandt jeg en smuk massør i Brasilien, der var på forretningsrejse. Super liberal og meget velsmagende. Ud over massageterapeuter er hun også meget fræk og kan lide at have meget sex. Den brasilianske uden dikkedarer, som alle kan lide. En vidunderlig brunette med en lækker og meget fræk krop. Elsker at kneppe hendes røv !!

Den, der er i Brasilien, i Sao Paulo kalder hende, fordi det er hver krone værd. Hun knepper meget godt og kontrollerer stadig ikke fanden.

Jeg fandt hende på dette sted: https://www.ellasmassagistas.com.br/model/duda/

Jeg håber du har det sjovt med hende !!

Du sidder og svarer på en 2 år gammel tråd. Jeg tænker trådstarter nok har været afsted og er kommet hjem.

Skrevet

Alt er snart 2 år gammelt...

Fint med noget input til planlægningen af fremtidige eskapader, til når verden falder i hak igen:)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.