Default User 1033 Skrevet 19. August, 2019 Fo en del år siden var jeg sammen med en ung døv GP. Janni var 19 dengang, og boede vist i et beskyttet kollektiv i Valby. Jeg hentede hende gerne efter aftale ved det store kryds ved Folehaven Al kommunikaition foregik skriflligt, men hun var nysgerrig og villig, så jeg havde nogle fantastiske sessions med hende som slavepige. Mod ekstrabetaling kunne lade videoen køre på "optag". Hun arbejde ikke på klinik, men privat Er der nogen der har erfaring med hende, og ved hvor hun er i dag? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Diller 1026 Skrevet 20. August, 2019 Default User skrev, for 16 timer siden: Fo en del år siden var jeg sammen med en ung døv GP. Janni var 19 dengang, og boede vist i et beskyttet kollektiv i Valby. Jeg hentede hende gerne efter aftale ved det store kryds ved Folehaven Al kommunikaition foregik skriflligt, men hun var nysgerrig og villig, så jeg havde nogle fantastiske sessions med hende som slavepige. Mod ekstrabetaling kunne lade videoen køre på "optag". Hun arbejde ikke på klinik, men privat Er der nogen der har erfaring med hende, og ved hvor hun er i dag? For en del år siden (mere end 10?) havde jeg en seance med en døv pige, som boede på et kollegie i Hvidovre. Hun var vel i starten af 20´erne. Det var en fræk omgang jeg gerne ville gentage. Men desværre mistede jeg kontakten. Gad vide om det er den samme pige der er tale om?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
underdog40 6867 Skrevet 20. August, 2019 Jeg er godt nok spændt på hvor denne her tråd ender Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9573 Skrevet 20. August, 2019 underdog40 skrev, Lige nu: Jeg er godt nok spændt på hvor denne her tråd ender Ja, hvem vil ikke gerne høre mere? 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
underdog40 6867 Skrevet 20. August, 2019 Når nu vi battler Jeg kalder Jeres to døve piger og raiser med en pige jeg kendte for endnu flere år siden, som skelede ganske voldsomt og havde specielle indlæg i den ene sko. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9573 Skrevet 20. August, 2019 Den er let at slå med hende den blinde massør i Valby (Delfinmassage/Fleur de massage), som er god til at føle sig frem til de mest følsomme områder. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
underdog40 6867 Skrevet 20. August, 2019 (edited) Bebop skrev, for 11 minutter siden: Den er let at slå med hende den blinde massør i Valby (Delfinmassage/Fleur de massage), som er god til at føle sig frem til de mest følsomme områder. Jeg folder . Kan ikke slå en blind. Jeg har kun Sofie (det hed hun). Jeg blev aldrig klog på hvilket øje jeg skulle koncentrere mig om og den stakkels pige rendte ind og ud hos forskellige bandagister. Hendes far hadede mig som pesten. Åh, disse minder Redigeret 20. August, 2019 af underdog40 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Default User 1033 Skrevet 20. August, 2019 Arne Diller skrev, for 2 timer siden: For en del år siden (mere end 10?) havde jeg en seance med en døv pige, som boede på et kollegie i Hvidovre. Hun var vel i starten af 20´erne. Det var en fræk omgang jeg gerne ville gentage. Men desværre mistede jeg kontakten. Gad vide om det er den samme pige der er tale om?? Jeg tror det er den samme. Jeg sender dig et pm. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Default User 1033 Skrevet 20. August, 2019 Bebop skrev, for 15 minutter siden: Den er let at slå med hende den blinde massør i Valby (Delfinmassage/Fleur de massage), som er god til at føle sig frem til de mest følsomme områder. Hun var et kortvarigt bekendtskab. Men det skulle jo prøves. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
underdog40 6867 Skrevet 20. August, 2019 Default User skrev, for 2 minutter siden: Jeg tror det er den samme. Jeg sender dig et pm. Ajjj. Er I ikke søde og blive her? Tråden har potentiale til så meget mere 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9573 Skrevet 20. August, 2019 underdog40 skrev, for 2 minutter siden: Ajjj. Er I ikke søde og blive her? Tråden har potentiale til så meget mere Jeg tror du taler for døve øren. 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Default User 1033 Skrevet 20. August, 2019 Hvis der bliver noget interessant at berette vil I naturligvis HØRE mere! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Diller 1026 Skrevet 21. August, 2019 Bebop skrev, for 21 timer siden: Den er let at slå med hende den blinde massør i Valby (Delfinmassage/Fleur de massage), som er god til at føle sig frem til de mest følsomme områder. Jamen der har jeg såmænd også været i tidernes morgen, og i må altså komme med nogle bedre bud, hvis i skal lege med de store drenge 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Babamumu 51 Skrevet 21. August, 2019 Hej har et dårlig nyt jeg ved hvem hun er . Desværre Hun er stoppet for mange år siden.:( Desværre Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 21. August, 2019 Bebop skrev, for 23 timer siden: Den er let at slå med hende den blinde massør i Valby (Delfinmassage/Fleur de massage), som er god til at føle sig frem til de mest følsomme områder. sry bebop - fleur de massage - ligger i Hvidovre på Hvidovre Torv https://la-beaute-des-dolphin.dk/?utm_source=GMBlisting&utm_medium=Organic nej har ikke besøgt hende - Og gør det heller ikke - Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TommyHansen 2973 Skrevet 27. September, 2019 Default User skrev, den 20-08-2019 at 01:08: Fo en del år siden var jeg sammen med en ung døv GP. Janni var 19 dengang, og boede vist i et beskyttet kollektiv i Valby. Jeg hentede hende gerne efter aftale ved det store kryds ved Folehaven Al kommunikaition foregik skriflligt, men hun var nysgerrig og villig, så jeg havde nogle fantastiske sessions med hende som slavepige. Mod ekstrabetaling kunne lade videoen køre på "optag". Hun arbejde ikke på klinik, men privat Er der nogen der har erfaring med hende, og ved hvor hun er i dag? Hvorfor skulle du hente hende ved Folehaven? Vil du ikke gøre os lykkelige og fortælle lidt mere om de fantastiske sessions? I skrev vel næppe sedler, når du lod hendes balder mærke de skarpe slag fra ridepisken? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TorbenT 139 Skrevet 27. September, 2019 Det er måske et helt nyt segment der er ved at udvikle sig her, som en dag får sit eget under forum: Anmeldelser af handicappet på Sjælland og København Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg