Hop til indhold
Mr Niceguy

Bordeller med hjemmeside

Recommended Posts

Guest Flax
BM29 skrev, for 10 timer siden:

Villabella kan anbefales . 

 

Tak for anbefalingen, du har ellers tidligere skrevet det er et sted du ville gå langt uden om i fremtiden, men fint du kan anbefale stedet til andre.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BM29

Næehhh... Ilona og jeg har haft vores kampe her på EG ..... Men jeg har da været forbi VillaBella uden at afsløre min identitet, og mener stadig det er stedet på Fyn ! 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
BM29 skrev, for 1 time siden:

Næehhh... Ilona og jeg har haft vores kampe her på EG ..... Men jeg har da været forbi VillaBella uden at afsløre min identitet, og mener stadig det er stedet på Fyn ! 

 

 

 

Man skal f.... høre meget før ørene falder af.   :(

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BM29
TheVoice skrev, den 22.8.2019 at 00:47:

Man skal f.... høre meget før ørene falder af.   :(

??????

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jamen var konerne i Villa Bella ikke ret gamle? Der var da én der kommenterede de er så gamle at de kunne være mødre eller bedstemødre til pigerne der eksempelvis arbejder hos Skibhus Pigerne? :biggrin:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sentinel skrev, for 3 minutter siden:

Jamen var konerne i Villa Bella ikke ret gamle? Der var da én der kommenterede de er så gamle at de kunne være mødre eller bedstemødre til pigerne der eksempelvis arbejder hos Skibhus Pigerne? :biggrin:

Jeg er 47 så om det er hvad du kalder “ en gammel kone eller bedstemor “ Det er så op til dig .... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Madame Illona skrev, for 5 minutter siden:

Jeg er 47 så om det er hvad du kalder “ en gammel kone eller bedstemor “ Det er så op til dig .... 

Hold da op!? :shock: Jeg mente nok det var deroppe omkring (eller endnu ældre). Mange pynter lidt på alderen, har jeg ladet mig fortælle :?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Madame Illona skrev, for 6 timer siden:

Sikkert ... Men jeg “ pynter “ ikke på min alder det finder jeg intet behov for 

Du kan da altid lyve dig lidt ældre så du kan leve på til "bedstemor-status".... ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sentinel skrev, for 10 timer siden:

Jamen var konerne i Villa Bella ikke ret gamle? Der var da én der kommenterede de er så gamle at de kunne være mødre eller bedstemødre til pigerne der eksempelvis arbejder hos Skibhus Pigerne? :biggrin:

Jeg har besøgt de gamle koner i Villa Bella og fået bedre sex, oplevelser og intelligent snak end hos nogen 22 årig GP. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anders68

Illona er sgu' en fin pige, der er ikke noget konet eller bedstemor-agtigt over hende! Hun er hot. Har i en længere årrække besøgt hende regelmæssigt, temmeligt ofte endda. ikke i vaniljerummet, men i afdelingen med hårdt gulv. Hun har kunnet tænde for min ild, med stor forståelse og indlevelse i min specielle fetish, og henimod slutningen i rækken af mine mange besøg bevægede vi os også lidt omkring andre steder hen i det lidt mørkere univers, simpelthen fordi hun er en rigtig fræk pige. Og jeg har altid følt at hun med entusiasme har gjort en stor indsats for at give mig en god oplevelse i Villabella. Tak for en god tid Illona. Anders...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...