Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg fik jeg mulighed for at mødes med den skønne @Exchange-Student for anden gang i lørdags, og hun er lige så skøn som jeg husker hende fra mit første besøg :biggrin:

Vi havde skrevet sammen i løbet af ugen og fik aftalt et møde lørdag aften på et hotel. Dagen oprandt og tidspunktet for mødet blev rykket til et lidt tidligere tidspunkt der passede os begge to. Lettere nervøs (som man jo er), troppede jeg op på adressen og meldte min ankomst til hende og fik prompte værelsesnummert tilsendt. Jeg fandt frem til den rigtige gang, og kunne fra lidt afstand spotte et "Forstyr ikke/Do Not Disturb" skilt på en dør, der stod ganske lidt på klem. Værelsesnummeret stemte overens med det tilsendte, og et lille smil begyndte at brede sig over mine læber. Jeg gik ind på værelset, som var oplyst af lidt dagslys fra vinduet, men mørklægningsgardinet var trukket 3/4 ned, så der ikke var alt for lyst på værelset og nysgerrige blikke ikke har frit kig.

På sengen i værelset lå hun iført et sort blindfold og det sorte lingeri sæt som hun har på billederne i hendes annonce (eller noget der ligner meget), og hendes lange ben var svøbt i sorte selvsiddende strømper. Jeg fik sagt et dæmpet "Hi" og hun hilste ligeledes tilbage. Hun havde et frækt smil på hendes læber og lå nærmest og spandt som en kat. Jeg fik i den grad travlt med at få mit tøj af, så jeg kunne komme over i sengen til hende og nyde hendes fantastiske krop. Vi bekyndte at kysse og kæle for hinanden, og hendes lille BH afslørede det yderste af hendes areola, men gemte samtidig på hendes brystvorter. Jeg blev hurtigt ret opstemt og måtte hive trusserne af hende, så jeg kunne få lov til at smage på hende. Hun så ud til at nyde det, hvilket jo blot gør en endnu mere ophidset. Efter lidt havde jeg virkeligt lyst til at ordne hende, men hun ville dog først gerne give et blowjob, hvilket hun allernådigst fik lov til ;). Jeg lagde mig halvt ned i sengen og lænede mig lidt op af væggen og lod hende komme til. Hun begyndte ganske blidt men efter lidt tid blev det til lidt facefucking med et blid greb om hendes hoved. I guder hun kan bare tage imod pik, og der var ingen tegn på, at hun havde fået nok. Jeg fik med lidt hjælp fra hende lirke hendes BH op, så jeg kunne få lov til at lege med hendes fantastiske bryster. Efter lidt tid, måtte jeg dog bare have til lov til at kneppe hende, og vi begyndte i missionærstillingen. Jeg var godt opstemt og tændt, så jeg gik til den, hvilket hun lød til at kunne lide. Jeg blev næsten lidt bekymret for eventuelle naboer, da det var ret højlydt, men man bliver jo blot endnu mere opstemt og tændt af hendes støn/lyde. Jeg var meget tæt på at komme i missionærstillingen, men det skete dog ikke. Jeg måtte nu have hende vendt rundt, så vi kunne fortsætte i doggystyle. Hendes lange ben gør, at hun kommer i den perfekte "stødhøjde" (som Jeppe K ville have sagt :P), og hun tog bare imod med største velbehag. Efterfølgende måtte jeg have hende til at ride mig, hvilket hun også mestrede til ug med pil op. Jeg har nogle gange svært ved at få udløsning og hun foreslog så, at jeg kunne prøve at onanere selv, imens hun legede med sig selv. Jeg havde dog svært ved at holde fingrene for mig selv, og måtte lege med hendes meget våde mis. Trods et meget ihærdigt forsøg fra min side og blowjob og leg fra hendes side, lykkedes en udløsning ikke, men det var absolut ikke hendes skyld.

Under hele seancen blev det også til lidt dirty talk, da det virker til, at hun tænder på at være en lidt uartig pige ;). Alt den alternative motion, gjorde mig ret svedig og jeg måtte tage et hurtigt bad inden jeg forlod hende, for ikke at mit tøj skulle blive gennemblødt af sved. Jeg fik iklædt mig mit tøj igen og afsluttede med lidt farvel kys til hende, imens hun sad nøgen på sengen med hendes sorte blindfold, som den eneste kontrakt til hendes nøgne hud. Oven på den seance, blev jeg nødt til at gå en lille tur i området, for at få min puls ned i et normalt område. Jeg har nok gået rundt med et meget fjoget smil på mine læber, imens jeg prøvede at fordøje oplevelsen.

Både hendes krop/udseende og hendes afslappede og frække væremåde findes nok ikke bedre.

Oplevelser som denne, kan man leve højt på længe, og jeg håber da, at det bliver til en tredje, fjerde etc. runde, for jeg kan da slet ikke få nok af hende  <3:wub:       

Del dette indlæg

Link til indlæg

Super fed beretning. Hvor er det fedt at læse om. Det lyder som om hun har en recept på virkelig god sex, eller måske var der bare god kemi imellem jer.

Jeg kender selv det med ikke at kunne komme sammen med en GP (0 gange på ialt 5 besøg), men jeg ved ikke om jeg orker at lave en tråd om det. Jeg kan forstå det er noget som jeg ikke er alene om.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Exchange-Student

Thank you for the nice review : )!!

And yes we´ll do another round at some point ; )!!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvilken fantastisk læsning! Lyder som præcis den slags oplevelse jeg personligt selv tænder helt vildt på.

Har prøver at skrive til hende to gange, hun ber om et billede og svarer så derefter ikke tilbage.. Hun skriver hun vil have billede fordi hun ikke kan med en der ligner en psykopat, jeg synes personligt ikke selv jeg ligner en psykopat (måske kun min mening :o)) og kan derfor ikke forstå hun ikke svarer. Nogen der kunne have en idé?

Da hun ikke skriver andre præferencer end at man ikke skal ligne en psykopat, og når jeg efterfølgende skriver og spørger om hun har mistet interessen og hvorfor, så kan jeg ikke forstå det og synes ærligt det er super uprofessionel service af hende.. 

Jeg får en så god "følelse" af hendes annonce, præcis som din tråd beretter. Men det irriterer mig lidt hun i det mindste ikke kan svare og bare sige "Hey, jeg er ikke interesseret fordi jadajadajada..."... 

Hvad gør jeg forkert???

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aidan1

Tjah - der kan vel være flere muligheder...

- Dit oplæg til hvad du ønsker, matcher ikke det hun har lyst til

- Hun tænder ikke på dig

- Dit oplæg til pris er for lavt

- Hun har allerede fyldt sin “aftalebog” for denne gang

- Hun har bare ikke svaret på sine mails endnu

jeg kan afsløre, jeg heller ikke har været så heldig at få svar endnu denne gang - men håber da hun vender tilbage;)

Man må bare væbne sig med tålmodighed, det er den deal Exchange Student tilbyder... så må man vælge en anden, hvis man ønsker “en bedre service” - og svar hvis hun ikke ønsker aftale med dig.

Sexen kan jeg afsløre bestemt ikke fejler noget - og jeg synes konceptet er møgfrækt og foretrækker måske endda, at der er lidt spænding, om man kan få en aftale...

Skulle du brænde ekstremt meget for at få lukket en aftale - kan du jo også bare forhøje dit bud;-) mon ikke det vil hjælpe...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...