Hop til indhold
tykke94

Lizbeth GFE Glostrup.

Recommended Posts

Sidder her efter et dejligt besøg hos den skønne Lizbeth/Lisbeth.

Havde først forsøgt at få en aftale i stand lørdag, men desværre blev hun syg (det kan jo ske), overvejet at finde en anden pige, men er glad for jeg var tålmodig og ventede på det lod sig gøre at få en aftale i hus.

Alt var dog ikke perfekt endnu, da jeg ca 30 min før vores aftale bad om den præcise adresse, var der totalt radiotavshed indtil ca 4 min før det aftalte tidspunkt. Heldigvis havde jeg via andre anmeldelser fået en ide om ca hvor hun befandt sig. Så da jeg fik den præcise adresse var jeg kun 5 min derfra.

Kom ind da døren og blev mødt af den skønneste pige (samme som billede i annoncen) i præcis den påklædning som vi havde aftalt på forhånd. Pengene skiftet hænder og jeg blev sendt i bad og efter et par minutter kom hun ud til mig og vi delte et vældigt hyggeligt bad.

Efterfølgende kom vi ind i soveværelset hvor der sker hvad der nu engang sker det. Det er dog værd at nævne hun gav et dejligt økoblæs med en meget interessant nærmest drillende teknik med masser af øjenkontakt, fik desuden også en massage hvor hun bestemt ikke var bleg for at tage fat, jeg har oplevet dårligere massage på rigtigt massage steder med rigtige massører (ikke den slags med happy ending).

For at opsummere:

Pigen: Sød, køn og meget serviceminded. Hun talte fint engelsk og lugtet ikke af røg (noget jeg har det meget svært med). Slank uden at være afpillet, fast de steder hvor en kvindekrop skal være fast og blød de steder hvor den skal være blød. Bestemt ikke berøringsangst eller bange for at kysse. Brysterne var en perfekt håndfuld og numsen var blød, men fast og pokkers dejlig.

10/10

Stedet: Da jeg endelig fik adressen var stedet nemt at finde. Det dejligt stort badeværelse (i hvad fald når man som mig er vant til et lille københavnerbad). Sengen var fin stort dog er jeg glad for jeg ikke skulle tilbringe natten, da den var en kende hård, men til dette formål var den fin.

9/10

Kommunikationen: At hun blev syg lørdag kan ske for enhver, så det trækker ikke ned. Fint engelsk og generelt hurtig og effektiv kommunikationen, men nået lige at blive bange for at være blevet brændt af.

7/10

Alt i alt, en smuk og sød pige som tydeligvis gerne ville behag en, hvad mere kan man ønske sig?

Hun er her måneden ud og kommer retur i slutningen af september. Jeg tænker det nok bliver til et besøg igen der.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...