Hop til indhold
Karsteng

Desert rose, Warszawa?

Recommended Posts

Karsteng skrev, for 4 minutter siden:

Hej,

Nogen der har erfaring fra "Desert rose'" i Warszawa?

https://www.desertrose.pl

Ja.

B2B med hj. Var på den på Grzybowska, pigen var lidt til den store, bløde sid, men god til at udnytte sin krop til at give glæde, herunder spansk. Spejle velplacerede med fint udsyn undervejs.

Mit sammenligningsgrundlag er to af Shambala-butikkerne, hvor totaloplevelsen for mig er bedre - det er så en lillesmule dyrere. Men berøringsvenligheden på Desert Rose er større, så det afhænger af personlige præferencer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 20 minutter siden:

Ja.

B2B med hj. Var på den på Grzybowska, pigen var lidt til den store, bløde sid, men god til at udnytte sin krop til at give glæde, herunder spansk. Spejle velplacerede med fint udsyn undervejs.

Mit sammenligningsgrundlag er to af Shambala-butikkerne, hvor totaloplevelsen for mig er bedre - det er så en lillesmule dyrere. Men berøringsvenligheden på Desert Rose er større, så det afhænger af personlige præferencer.

AH - mange tak. Jeg er ikke så mye på den bløde side... Så måske Shambala er mer for mig. Eller begge :D Begge så gode ud.. men der var ingen happy ending el.l...? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Karsteng skrev, for 3 minutter siden:

AH - mange tak. Jeg er ikke så mye på den bløde side... Så måske Shambala er mer for mig. Eller begge :D Begge så gode ud.. men der var ingen happy ending el.l...? 

Jo.

Shambala kører et fast koncept:

Sauna, hvor pigen masserer

Brusebad, pigen sæber dig ind overalt.

Pigen tørrer dig overalt med håndklæde (når hun sætter sig foran og forsigtigt krammer pik med håndklæde, går min fantasi om et mere sex-fyldt program igang på hyperhastighed)

Du lægger dig på maven i rum med spejle til tre sider, hvor hun giver en sensuel massage.

Du vender dig på ryggen og opdager nu spejlet i loftet, mens du får mere sensuel massage, der bliver til intens, men laaangtrukken massage af pik, som ender lidt efter du har fået udløsning - det hele synligt i alle vinkler. Hvor meget du får stimuleret andre steder end lige pik under afslutning afhænger af pigen.

Derpå kører hele brusebadsritualet en gang til!

Min sidste oplevelse var med en smuk, ung pige med en krop jeg kun kan kalde perfekt. Fik næsten tårer i øjnene af at se hende i spejlene. Pigen er nøgen hele tiden, men det var de sidste to gange uden b2b-elementer.

Til gengæld afstod jeg fra selv at røre, bortset fra måske at strejfe et lår. Muligvis kan man spørge, men stemningen, hvor det kun er berøring og blikke til kommunikation, sætter jeg pris på.

Ikke alle pigerne er lige smukke, men generelt er de unge (under ca 25). Man bliver bedt om at vælge mellem de ledige (sidst var det 3, næstsidste gang 2).

 

På Desert fik jeg intet valg, måske var der ikke andre på det tidspunkt. Vil sige hun der var god til også at give afslutningen tid - intet hastværk.

 

Nu taler jeg Shambala op, så du skal måske være forberedt på skuffede forventninger. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Takk for en fantastisk beskrivelse. Jeg var noget urolig for hvilket oplæg de kørede, men nu har jeg god information. Ja, du snakker Shambala lidt op, men det høres da sgu rigtigt godt ud...

Jeg melder tilbage til tråden når jeg nok har besøgt de 2 steder midt September :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Karsteng skrev, den 19.8.2019 at 20:32:

Takk for en fantastisk beskrivelse. Jeg var noget urolig for hvilket oplæg de kørede, men nu har jeg god information. Ja, du snakker Shambala lidt op, men det høres da sgu rigtigt godt ud...

Jeg melder tilbage til tråden når jeg nok har besøgt de 2 steder midt September :D

Jeg står og skal afsted i dag ;) 
Hvilken af de to kan du anbefale ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...