Hop til indhold
Guest Kim Petersen

3 rekorder med Sweet Alice

Recommended Posts

Guest Kim Petersen

Sweet Alice fortjener en ny tråd om 3 personlige rekorder, som hun har sat for mig i dag.

Jeg havde aftalt et møde på en time med Sweet Alice med det som hun kalder "Super GFE" for 1800 kr. Så læste jeg HER hendes knaldtilbud som gælder i de sidste dage inden hun rejser, og hvor hun tilbyder en halv time ekstra, altså i alt 1,5 timers super GFE, for 2200 kr. Da jeg så det, kunne jeg ikke lade være med at ændre min aftale med Sweet Alice til 1,5 timer, hvilket heldigvis godt kunne lade sig gøre.

Den første af mine 3 personlige rekorder var nem nok at slå, det var "bare" et spørgsmål om penge. Jeg har nemlig aldrig før betalt så højt et beløb som 2200 kr. for et enkelt besøg. Men da jeg allerede efter mit første besøg hos Sweet Alice var ret vild med hende, fik jeg finansieringen på plads.

Den anden af mine 3 personlige rekorder var også nem nok at slå. Det var nemlig bare et spørgsmål om tid. Jeg plejer at lade mine besøg vare en time som jeg normalt synes er passende, og jeg havde aldrig før prøvet mere end en time. Ville det mon så være for meget med 1,5 timer, og kunne jeg overhovedet klare så lang tid? Det skal lige indskydes, at det altså ikke var i forgårs at jeg rundede det skarpe hjørne på 50.

Den tredie af mine 3 personlige rekorder blev ikke slået af mig selv, den blev slået af Sweet Alice. Rekorden er udelukkende hendes fortjeneste, og jeg er hende meget taknemmelig for at hun slog den for mig. For at spare ressourcer sammen til mødet med hende idag havde jeg levet i cølibat siden første gang jeg besøgte Sweet Alice for en uge siden, som jeg skrev om HER. Så skulle der vel være lidt ekstra energi? Uden at gå alt i detaljer om hvad hun gjorde ved mig, så lykkedes det for den fuldkommen ubeskriveligt vidunderlige Sweet Alice at få mig til at komme ikke mindre end 4 gange på de 1,5 timer. Sidste gang var 2 minutter før tiden udløb, og jeg var nødt til at overholde tiden, da Sweet Alice havde en anden aftale efter mig.

Jeg ville aldrig have troet, at nogen kunne få mig til at komme 4 gange på 1,5 timer, jeg tror at det er over 10 år siden jeg sidst har gjort det. Jeg mener ikke at det siger noget om mig, det siger derimod noget om hvor fantastisk en kvinde Sweet Alice er. Hun ved lige hvilke knapper hun skal trykke på, i hvert fald med mig, og dette indlæg er en ment som en hyldest til Sweet Alice for de fantastiske evner som hun har.

Sweet Alice, I am absolutely crazy with you <3<3<3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Babavian skrev, for 3 minutter siden:

Hvor høj er hun. Det lyder som om man burde besøge hende :)


 

Hon är nog inte längre än 155 cm. Väldigt liten, petite och söt pige :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kim Petersen
Karsteng skrev, for 2 minutter siden:

Fantastisk, @Kim Petersen. Jeg nåede ikke @Sweet Alice denne gangen. Håber hun er hurtigt tilbage :wub:

Jeg tror at hun rejser på søndag, men jeg ved så ikke hvornår hun har sidste arbejdsdag her.

Og bare rolig, hun kommer tilbage inden så længe, så du skal nok nå det :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kim Petersen
underdog40 skrev, for 27 minutter siden:

4 gange på 1,5 time? Well done, captain :). Jeg kæmper for ikke at  falde i søvn efter første omgang :shock:

Mange tak Underdog, men det ligger også langt ud over min sædvanlige præstation, hvor jeg kun plejer at klare 2 gange på en time.

Så det er ikke mig der skal have credit for præstationen. Den fantastiske præstation ligger alene hos Sweet Alice som jeg virkelig beundrer og er meget taknemmelig for, at hun gav mig den fantastiske oplevelse og fik langt mere ud af mig, end hvad der burde være muligt :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kim Petersen

3. besøg hos Sweet Alice idag, det bliver bedre og bedre jo mere man kender hende, hun er sgu rigtig sød og dejlig, en ægte girlfriend :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...