Hop til indhold
Sødmand

Snapchat id

Recommended Posts

Jeg synes det kunne være lidt frækt, hvis vi kunne chatte og evt sende lidt til hinanden via snapchat. Det vil også være nemmere at skrive til hinanden hvis vi skulle lave aftaler med en GP

Så mit id på snapchat er Mandher 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mener du imellem fyre ?

For det tror jeg sku ikk på at fyre er så interesseret i og have en flok liderlige fyre på ens snap. Det eneste de vil er at dele saftige historier herinde og intet andet..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs

Chat  er  en nem  måde  at  kommunikere  på,  har  tidligere  anvendt  det.  Har  aldrig  formået  at  lave  en  aftale  via  snap  men  har  uopfordret  modtaget  pik  billeder  og  på  opfordring  også  sendt  lidt  billeder  afsted. 

Nu  snapper  jeg  kun  med  mænd  som  jeg  har  mødt  irl  - ved  at  de  ikke  bare  vil  have  lidt  lir... men  at  de  rent  faktisk  er  interesseret  i  at  mødes  med  mig 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er meget ambivalent omkring det med snapchat... Kan se fordelen i at bekræfte hvem man er, men forstiller mig en helvedes masse skriveri og en hulens masse uopfordret pik billeder... Nu sælger jeg så også billeder, så uanset hvad- så ville jeg ikke sende noget frækt på snapchat og tænker det vil være yderst sjælendt man får en real aftale i hus...:D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Snap kunne jo være godt når man har aftalen i hus, og går og gejler hinanden op, op til mødet ;)

Det må da være lidt lækkert for en GP at få en mand ind af døren der er gennemsyret af begær.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...