Hop til indhold
Guest Analo

Vanessa Odense N

Recommended Posts

Guest Analo

Passer billederne bare en lille smule måske? Hvis de gør.. ska hun helt klart flækkes 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej billederne er fake og stjålet på nettet. De er skiftet ud nu i forhold til da trådstarter startede tråden. men stadig fake. Så en stor bue udenom.....

Del dette indlæg


Link til indlæg
DK fyr 34 skrev, den 19.8.2019 at 17:58:

Nej billederne er fake og stjålet på nettet. De er skiftet ud nu i forhold til da trådstarter startede tråden. men stadig fake. Så en stor bue udenom.....

Hvorfor i alverden dog det?!....Måske hun er et besøg værd uanset hvilke billeder hun lægger op ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Analo
Big3lover skrev, for 32 minutter siden:

Hvorfor i alverden dog det?!....Måske hun er et besøg værd uanset hvilke billeder hun lægger op ;)

Jaa det tænker jeg også, har været ude for at flere gange når de ligger fake billeder op, at de rent faktisk er lige så frække i virkeligheden.. de har nok bare en familie eller vil måske bare ikk genkendes som “luderen” nede i centret.

Men ja, nogle der har prøvet hende?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Analo skrev, for 4 timer siden:

 de har nok bare en familie eller vil måske bare ikk genkendes som “luderen” nede i centret.

Størsteparten af de udenlandske piger er kommet hertil af samme årsag. Deres familie og venner er i hjemlandet så faren for at blive genkendt er nok til at overse.

Grunden til de falske billeder er for at lukke kunder på limpinden. For de ved at de fleste fyre ikke har nosser til at vende i døren hvis virkelighed og billeder ikke stemmer overens.

Del dette indlæg


Link til indlæg
DK fyr 34 skrev, for 4 timer siden:

Størsteparten af de udenlandske piger er kommet hertil af samme årsag. Deres familie og venner er i hjemlandet så faren for at blive genkendt er nok til at overse.

Grunden til de falske billeder er for at lukke kunder på limpinden. For de ved at de fleste fyre ikke har nosser til at vende i døren hvis virkelighed og billeder ikke stemmer overens.

Du snakker som du har forstand til DK fyr!.....Reelt aner du ikke en skid om hvad der ligger til grund for hvorfor nogle piger bruger andre billeder end af dem selv. Ja nogen gør det for at lokke folk på limpinden. Men nu ved jeg at rigtig mange har andre grunde, bl.a. familie. Nu har de jo også internet i andre lande end DK vil jeg tro ;).

Jeg ved du er efter alt og alle som bruger andre billeder end dem selv, og guderne må vide hvorfor. Jeg vil skide på de billeder og anerkender fuldt ud pigens forklaring hvis hun har noget at fortælle. For mig handler det her om HVEM jeg møder i døren, og ikke HVAD jeg ser på nogle billeder.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, for 7 minutter siden:

Du snakker som du har forstand til DK fyr!.....Reelt aner du ikke en skid om hvad der ligger til grund for hvorfor nogle piger bruger andre billeder end af dem selv. Ja nogen gør det for at lokke folk på limpinden. Men nu ved jeg at rigtig mange har andre grunde, bl.a. familie. Nu har de jo også internet i andre lande end DK vil jeg tro ;).

Jeg ved du er efter alt og alle som bruger andre billeder end dem selv, og guderne må vide hvorfor. Jeg vil skide på de billeder og anerkender fuldt ud pigens forklaring hvis hun har noget at fortælle. For mig handler det her om HVEM jeg møder i døren, og ikke HVAD jeg ser på nogle billeder.

I stedet for at bruge andres billeder, kunne man vel bare nøjedes med at smide nogle billeder op, der viser et udsnit, af noget af kroppen.  Det er da før set.  Det er da også før set, at nogen har skrevet at der kun er tale om look-alike.    Jeg tror da, at de fleste har forståelse for, at man på forskellig måde sikre sine billeder, så gud og hver mand ikke kan genkende en.

Uagtet om man synes det er iorden, at en enkelt GP bruger falske billeder, er det faktisk et generelt problem.  Hvis ikke billederne betød noget, var der ingen grund til at ligge nogle lækre billeder på annoncen, og så lige skrive 100% real photos.  Jeg indrømmer såmænd også gerne at jeg indrapportere fakebilleder, hvis der ikke gøres opmærksom på, at der er tale om look-alike.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 7 timer siden:

I stedet for at bruge andres billeder, kunne man vel bare nøjedes med at smide nogle billeder op, der viser et udsnit, af noget af kroppen.  Det er da før set.  Det er da også før set, at nogen har skrevet at der kun er tale om look-alike.    Jeg tror da, at de fleste har forståelse for, at man på forskellig måde sikre sine billeder, så gud og hver mand ikke kan genkende en.

Uagtet om man synes det er iorden, at en enkelt GP bruger falske billeder, er det faktisk et generelt problem.  Hvis ikke billederne betød noget, var der ingen grund til at ligge nogle lækre billeder på annoncen, og så lige skrive 100% real photos.  Jeg indrømmer såmænd også gerne at jeg indrapportere fakebilleder, hvis der ikke gøres opmærksom på, at der er tale om look-alike.

 

Jamen jeg kan kun sige det samme som jeg hat sagt 100 gange før, at jeg også helst så ægte billeder på alle annoncer. Men hvis man tror man bare tilnærmelsesvis kan komme det her "problem" som mange kalder det for, til livs....så er man vist mere end naiv. For mig er det ikke et problem, hvis man som udgangspunkt lader være med at tro på alle annoncer har ægte billeder. Brug i stedet jeres intuition og fornuft, som i forhåbentlig da gør når i handler i butikker. Fordi der står at det er hamrende billigt i en Bilka-reklame, er det langtfra nødvendigvis sandheden. En pige med falske billeder kan levere en service der mindst lige så god som en med ægte billeder, og omvendt. Det må vel være dét som tæller til syvende og sidst. Det er det i hvertfald for mig.

Iøvrigt er der glædespiger som er velbesøgt og med positiv omtale herinde, som bruger både fake og ægte billeder - både i forskellige annoncer, og i én og samme annonce. Og så kan man jo så undre sig over hvad der ligger til grund for dét. Det her er altså ikke en legetøjsbutik, hvor man får lige præcist dét som står på hylden. For mig at se, så er det i virkeligheden det største problem, at folk herinde går rundt med den naive opfattelse.

Redigeret af Big3lover

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...