Hop til indhold
kingdane68

Alessia i Støvring

Recommended Posts

WOW!! Bare wow.....

https://annoncelight.dk/showad/227406

Alessias anmeldelser passer nøjagtigt. Hun er præcis det andre beskriver. Sød, naturlig, lækker og stille/rolig. Dejligt!

Jeg har besøgt hende i dag i Støvring, og for det første er stedet rigtigt godt. Diskret og pænt/rent. Der er super fint bad/toilet som man kan bruge både før og efter.

Alessia er (i mine øjne) bedre end hendes billeder (og det ER hende på billederne). Hun har en anelse mere buttet end på billederne, men langt fra noget der kan genere nogen, og jeg kan godt lide når de har lidt kvindelige former :)

Sexen var bare helt i top. Jeg bestilte 45 min. m/mega og fik skudt den af to gange. Perfekt! Dog var gang nummer to, lidt krævende, men jeg skal lige love for at hun tog sig af banditten, og ville ikke acceptere at den ikke kunne skyde igen, så det gjorde den:-P:-P

Snyd ikke jer selv for et besøg hos hende, og priserne er særdeles fornuftige. - Vær sød ved hende, for det fortjener hun.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Niceboner

Næsten fuldstændig enig med TS, men synes ikke, at hun er buttet overhovedet.  Hendes billeder passer 100% og hun er en rigtig lækker og sød pige, som er med på lidt af hvert. Havde fornøjelsen af, at tage hende i 2'eren for ca 6 mdr siden ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Niceboner skrev, for 2 timer siden:

Næsten fuldstændig enig med TS, men synes ikke, at hun er buttet overhovedet.  Hendes billeder passer 100% og hun er en rigtig lækker og sød pige, som er med på lidt af hvert. Havde fornøjelsen af, at tage hende i 2'eren for ca 6 mdr siden ;)

Mener bestemt heller ikke at hun er buttet, slet ikke! Men hun har former - gode former! Og det kan jeg godt lide (jeg foretrækker det faktisk). Nogen vil helst have et tyndt cykelstel - og det er hun heldigvis heller ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Niceboner skrev, for 6 timer siden:

Næsten fuldstændig enig med TS, men synes ikke, at hun er buttet overhovedet.  Hendes billeder passer 100% og hun er en rigtig lækker og sød pige, som er med på lidt af hvert. Havde fornøjelsen af, at tage hende i 2'eren for ca 6 mdr siden ;)

Hvordan var det at tage hende i 2'eren? :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Niceboner
RKH skrev, for 15 timer siden:

Hvordan var det at tage hende i 2'eren? :D

Mega frækt. Hendes røvhul er meget stramt, så det krævede lidt forberedelse ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
RKH skrev, for 21 timer siden:

Hvordan var det at tage hende i 2'eren? :D

Fornemmede du at hun kunne lide analsex, og var det mulighed for at give den gas?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...