Hop til indhold

Vestergade 42a, Frederikshavn

Featured Replies

Skrevet

Er der nogen der ved om der stadig er Thaimassage Vestergade 42A Frederikshavn,

kørte forbi i dag men det var ikke til at afgøre om der nogen aktivitet,

man ringer jo ikke bare på og spørger efter massage, hvis det er blevet til et privat hjem, vel

måske skulle man få fat i et nummer af Vagttårnet, så har man da en undskyldning ;-)

Skrevet
Den-dovne-elektriker skrev, for 2 timer siden:

Er der nogen der ved om der stadig er Thaimassage Vestergade 42A Frederikshavn,

kørte forbi i dag men det var ikke til at afgøre om der nogen aktivitet,

man ringer jo ikke bare på og spørger efter massage, hvis det er blevet til et privat hjem, vel

måske skulle man få fat i et nummer af Vagttårnet, så har man da en undskyldning ;-)

Hvis du googler adressen står der de lukker kl 21.00 i aften så op på hesten og afsted 

Skrevet

Hej der er åbent , de har også overtaget det massage der ligger overfor Føtex.  De er noget dyrere end og ikke så godt syntes jeg ,, 

skal måske prøve det nye sted på Hjørringvej lidt uden for Frederikshavn.  Der skulle være en lille lækker thai.  Har jeg hørt 

Skrevet
cocacolazero skrev, for 55 minutter siden:

Hej der er åbent , de har også overtaget det massage der ligger overfor Føtex.  De er noget dyrere end og ikke så godt syntes jeg ,, 

skal måske prøve det nye sted på Hjørringvej lidt uden for Frederikshavn.  Der skulle være en lille lækker thai.  Har jeg hørt 

Hejsa tror ikke helt du har ret !!!!   korrekt overfor Føtex på Rimmersgade ligger Jailak er den samme ejer som Jasmin i Asylgade og efter hvad jeg ved har den i Vestergade været lukket meget længe og også den ved Kirken 

Skrevet
tronheim skrev, for 4 minutter siden:

Hejsa tror ikke helt du har ret !!!!   korrekt overfor Føtex på Rimmersgade ligger Jailak er den samme ejer som Jasmin i Asylgade og efter hvad jeg ved har den i Vestergade været lukket meget længe og også den ved Kirken 

Ups.  Det var mig der læste forkert.  Du har ret. Jeg mente asylgade.  

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.