Hop til indhold
Den-dovne-elektriker

Vestergade 42a, Frederikshavn

Recommended Posts

Er der nogen der ved om der stadig er Thaimassage Vestergade 42A Frederikshavn,

kørte forbi i dag men det var ikke til at afgøre om der nogen aktivitet,

man ringer jo ikke bare på og spørger efter massage, hvis det er blevet til et privat hjem, vel

måske skulle man få fat i et nummer af Vagttårnet, så har man da en undskyldning ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den-dovne-elektriker skrev, for 2 timer siden:

Er der nogen der ved om der stadig er Thaimassage Vestergade 42A Frederikshavn,

kørte forbi i dag men det var ikke til at afgøre om der nogen aktivitet,

man ringer jo ikke bare på og spørger efter massage, hvis det er blevet til et privat hjem, vel

måske skulle man få fat i et nummer af Vagttårnet, så har man da en undskyldning ;-)

Hvis du googler adressen står der de lukker kl 21.00 i aften så op på hesten og afsted 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej der er åbent , de har også overtaget det massage der ligger overfor Føtex.  De er noget dyrere end og ikke så godt syntes jeg ,, 

skal måske prøve det nye sted på Hjørringvej lidt uden for Frederikshavn.  Der skulle være en lille lækker thai.  Har jeg hørt 

Del dette indlæg


Link til indlæg
cocacolazero skrev, for 55 minutter siden:

Hej der er åbent , de har også overtaget det massage der ligger overfor Føtex.  De er noget dyrere end og ikke så godt syntes jeg ,, 

skal måske prøve det nye sted på Hjørringvej lidt uden for Frederikshavn.  Der skulle være en lille lækker thai.  Har jeg hørt 

Hejsa tror ikke helt du har ret !!!!   korrekt overfor Føtex på Rimmersgade ligger Jailak er den samme ejer som Jasmin i Asylgade og efter hvad jeg ved har den i Vestergade været lukket meget længe og også den ved Kirken 

Del dette indlæg


Link til indlæg
tronheim skrev, for 4 minutter siden:

Hejsa tror ikke helt du har ret !!!!   korrekt overfor Føtex på Rimmersgade ligger Jailak er den samme ejer som Jasmin i Asylgade og efter hvad jeg ved har den i Vestergade været lukket meget længe og også den ved Kirken 

Ups.  Det var mig der læste forkert.  Du har ret. Jeg mente asylgade.  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...