Hop til indhold
Aarhusbanditten

Amy..Viby/Aarhus, sikke en oplevelse

Recommended Posts

Lige kommet ud fra et besøg hos Amy, og som jeg skriver i overskriften, så var det en anderledes, enestående og fantastisk oplevelse, der på sin egen måde var anderledes end hvad jeg har før har berettet om herinde.

https://annoncelight.dk/showad/229074

Så i aftes, at en ny pige ville komme på Engtoften, trods andre gode tilbud på stedet, så så Amy bare dejlig ud, og hende ville jeg prøve.

Ankom som sædvanlig med den tanke, at jeg ville have 30 minutter, med kys og superfransk. Amy havde den røde kjole på, som hun også havde på i videoen. 

Fik straks et frækt dybt vådt tungekys, og så blev jeg slæbt med over til bordet ....., trods lige fra badet, altid rene (kontorfingre), så blev alt lige sprittet af, for som hun sagde, gik hun meget op i hygiejne...., helt fint for mig......., allerede her havde Amy taget styringen, og hev min trøje af, alt i mens min krop blev forkælet og hin smøg sig om mig.

Bliver allerede her nødt til fortælle om Amy, hun har en fantastisk lækker og trænet krop, uden den er markeret, men hendes baller, mave, arme alt syder af styrke, og hun bruger det...., hun fortæller mig at hun er/var professionel kunstskøjteløber, og lad mig sige med det samme, de ting hun kan med hendes krop, som lige slynge et strakt ben helt op til ørerne, og smyge sig i sengen og udenfor, ja der er hun så meget anderledes end de andre, helt vild lækker oplevelse....

Nå tilbage til akten, jeg bliver bedt om at tage hendes kjole af, og så sætter hun mig nøgen (ja, hun fører mig med fast hånd, og et stort kærligt smil), ned på stolen, så danser hun nøgen, smyger sig på gulvet, sidder i mit skød og laver nogle bevægelser med kroppen jeg ikke kan beskrive, men hold nu op.........

Op i sengen, hvor jeg bliver lagt ned, og hendes frække tunge, som under pikslikningen er langt ude og synlig, hun sutter som en drøm, kysser dybt og vådt, skaft og boller, op på brystet og tilbage igen...., hun er vild, og her er hun også anderledes, hun tager mig på en rejse, som jeg kun sjældent tillader, for jeg vil styre......efter at have været omkring 69, slikke hende, slikke mig osv., så kan jeg mærke hendes vildskab, og hun smækker sig selv i røven, og beder mig om det samme, og mens hun har slikket mig er den taget til roden flere gange ....., pludselig slår det mig, er jo med på hendes leg, så tager styringen, lægger hende på ryggen med hovedet ud over kanten, stiller mig på gulvet og knepper hende i munden...., hun gør det villigt og lystigt......, skønt og lækkert.....

Op i sengen igen, jeg ligger nederst og hun sutter mig mens hun sætter gummi på, hvorefter hendes trænede krop sænker fissen ned over min pik..., og så ridder hun mig med en styrke, alt i mens hendes ansigt skriger “knep mig”, falder ned over mig, kys, slikken i øret, op igen og sidde på hug over mig...., må stoppe hende og vender hende om, så jeg kan tage hende bagfra....., igen sikke et syn til denne trænede røv, og da Amy så lægger hovedet tilbage, beder mig tage fat i hendes hår, klaske hende i røven......, så kommer jeg dybt oppe i hende, mens jeg holder hendes hår i den ene hånd, og den anden har et fast greb om hendes hals (uden at klemme)...., Nøj hun er fræk og lækker......

Efter hun har fjernet kondom og tørret mig af, gør jeg antrit til at ville rejse mig, men bliver kærligt skubbet ned på sengen, bedt om at ligge mig på maven..., og så får jeg en dejlig omgang massage hvor hun bruger sine fantastiske bryster og stærke hænder........

Gutter, denne pige er en oplevelse, mange skønne piger har jeg prøvet, men denne oplevelse og indlevelse skal man virkelig lede længe efter...., og så den smidighed og styrke Amy har, hold nu op det er et syn for guder........

Yeb, jeg er høj lige nu, og skal tilbage igen........., det er sikkert.....

Del dette indlæg


Link til indlæg
densultne1 skrev, for 5 timer siden:

Hun var hele besøget værd, tak for du skrev denher anmeldelse, kunne næsten ikke komme hurtigt nok afsted efter jeg havde læst den her :)

Velbekomme, dejligt at andre deler mit syn på denne skønne pige:-), og ja hun er “greate”:-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ikke uenig. Men aarhusbandit - der er i min optik ingen tvivl om, at de to meget store kasser er fixet. Dog er de stadig bløde og lækre. 

Derudover har jeg ikke meget andet at tilføje til det der allerede er skrevet. Det skulle da lige være, at hun tager den analt som en champ. I hvert fald var hun helt med på, at jeg prøvede diverse stillinger i et kvarters tid - hvor hun også kom (eller simulerede) nydelse og orgasme. Og jeg derfor måtte ligge stille oppe i hende et par minutter inden jeg fik besked på at fortsætte det anale. 

Redigeret af boner

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg mødte Amy i dag. Og jeg kan kun give Aarhusbanditten ret - “sikke en oplevelse” :)

Mutter lukkede mig ind, så op ad trappen, hvor Amy tog imod mig i en rød kjole og høje hæle. Hun er efter min mening endnu smukkere i virkeligheden end på de professionelle billeder. Hun tog min hånd og førte mig ind i bagerste rum. Vi hilste og præsenterede os for hinanden. Pludselig blev hun meget forlegen og rødmede. Det synes jeg var sødt og lidt overraskende.

Efter afregning ville jeg lige friske op i bad. Hun tjekkede om der var fri bane. Det var der så ikke, så hun brugte ventetiden til at åbne knapperne på min skjorte og få bukserne ned. Så stod vi lidt i armene på hinanden og jeg blev allerede godt liderlig.

Så bankede det på, der var nu fri bane. Gennem opholdsstuen forbi Mutter med lillemanden spænde i mine underbukser og ned i bad. På vej ud af badeværelset stødte jeg så ind i Kristina, den anden pige på stedet, som jeg havde en skøn oplevelse med tidligere på sommeren, forrige gang hun var i Aarhus. Hun forsøgte at stoppe mig, men der var jeg allerede nået frem til trappen, hvor hendes besøg var på vej ned... Uups.

Da jeg kom op igen var Amy pinligt berørt og undskyldte episoden. Jeg sagde det ikke gjorde mig noget. Så kom vi endelig i gang. Hun giver et fantastisk lækker økologisk blow, og hun tager pikken næsten helt ned til roden. Vil ikke gå i detaljer med sexen, men vi fik afprøvet forskellige stillinger i og udenfor sengen. Hun virkede til at nyde vores leg - og vi fik varmen og blev vældig gennemsvedte. Til afslutning suttede hun mig foran spejlet indtil jeg kom en stor ladning hen over hendes dejlig store og bløde bryster. Smukt syn :)

Efter lidt aftørring var det tid til et nyt bad. Vi gik sammen til trappen, Amy helt nøgen, jeg med håndklæde omkring forbi Mutter. Så stødte vi ind i Kristina, der kom næsten helt nøgen ud af hendes værelse. Amy undskyldte og var tydeligvis berørt igen. Jeg synes det var skønt og nød bare synet af de to dejlige piger omkring mig :D

Efter badet igen en tur forbi Kristina og Mutter. Tilbage på værelset og klæde på, hvor Amy rystede lidt på hovedet af episoderne udenfor værelset. Jeg smilede bare af situationen og sagde til Amy at vi skulle have inviteret Kristina med til en duo. Blev faktisk helt opstemt på en duo med pigerne, også inspireret af beretningen fra Aarhusbanditten i den anden tråd.

Amy og Kristina har desværre sidste dag på fredag, så vidt jeg forstod på Amy. Og hun vidste desværre ikke, om hun kommer igen til Aarhus en anden gang. Jeg håber dog på et gensyn. Og måske jeg så er heldig at mødes med begge piger på samme værelse :wub: På vej ud fik jeg også et stort smil og undskyldning fra Mutter.

Jeg nød hele oplevelsen - inde og udenfor værelset. Amy er virkelig fantastisk.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...