Banditpåtur 101 Skrevet 19. August, 2019 Efter at ha været i Thailand et hav af gange tænker jeg at jeg vil se lidt af Afrika, nærmere betegnet Zambia. Er der nogen der har erfaringer med kvinderne der ? Er det muligt, pris osv ? På forhånd tak hvis der er en der har et par indput. // Banditten Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 19. August, 2019 Hvorfor lige Zambia? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Banditpåtur 101 Skrevet 19. August, 2019 tvr skrev, for 6 minutter siden: Hvorfor lige Zambia? Kun på den baggrund at en afrikansk kollega siger at Zambia er mest trygt at rejse i som hvid, ( han er fra Ghana ) plus naturen i Zambia skulle være enestående med deres vandfald osv Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 19. August, 2019 Banditpåtur skrev, for 16 minutter siden: Kun på den baggrund at en afrikansk kollega siger at Zambia er mest trygt at rejse i som hvid, ( han er fra Ghana ) plus naturen i Zambia skulle være enestående med deres vandfald osv OK. Det er sådan set også rigtigt. Men Kenya eller Uganda burde du ikke afskrive.... Eller Senegal Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Banditpåtur 101 Skrevet 19. August, 2019 tvr skrev, for 3 timer siden: OK. Det er sådan set også rigtigt. Men Kenya eller Uganda burde du ikke afskrive.... Eller Senegal Hvad er muligt der Tyr ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 19. August, 2019 Banditpåtur skrev, for 10 minutter siden: Hvad er muligt der Tyr ? Safari i Uganda og Kenya, plus meget livligt natteliv med smukke unge kvinder! personligt finder jeg senegaleserne meget smukke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frddblk 1145 Skrevet 23. August, 2019 Senegal / Gambia er vist ret godt for kvinder der vil have lidt sort diller. Så mon ikke de har lidt den anden vej også. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg