Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Emmadarling
venstresving skrev, den 18/8/2019 at 20:35:

Hej alle

Hvilken 2 piger tilbyder den bedste 3 kant?

Amanda og jeg i Gentofte ..... hver tirsdag ❤️

venstresving skrev, den 18/8/2019 at 20:35:

Hej alle

Hvilken 2 piger tilbyder den bedste 3 kant?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Et bud og mit beskedne bxfidrag vil være Felina og en af hendes veninder :P

Havde fornøjelsen af Felina og hendes veninde Reina sidste sommer, da jeg ville forkæles ekstra eller dobbelt om man vil ;) som mange sikkert ved, har kære damer mange (kæle)navne også Reina og Felina. Reina havde et fristende tilbud om FFM, så jeg kontaktede hende, og fik lavet en super aftale. Mine spanske sprogkundskaber kom mig helt klart tilgode :D dagen efter ankom jeg på adressen lidt før tid, men måtte vente et par minutter inden jeg gik ned til kælderendøren, fordi der allerede stod en herre i samme dør! Præcis på det aftalte tidspunkt tikkede der en SMS fra Reina ind på min tlf, om var jeg blev af. Sådan er det måske, når man gerne vil være dagens første gæst :rolleyes: men der var ingen sure, da jeg blev lukket ind og talte rigtig godt med Reina på hendes modersmål :D Reina er en dejlig yngre, varmblodig, sensuel mulat indianer latina med mere til gården end gaden <3

Fik lige hilst på Felina i forbifarten, som havde lidt travlt (hvorfor mon? ;)) så havde god tid til snak og afvaskning sammen med søde Reina, og vi aftale at seancen skulle begynde med dobbelt sut og slik, og hvis jeg havde mod og mere saft og kraft tilbage i roden, så kunne vi fortsætte med knep knep efterfølgende mod merbetaling  :razz:...tvivlede på hvor meget og hvor længe jeg ville kunne klare en sådan cocktail, også fordi sidste sommer var en af de meget varme...også i en kølig kælder...bukserne var allerede svedige inden de kom af, så hvor meget orker man at kampsvede selv med 2 varme latinas? :wacko:;)

Efter grundig, kærlig og pirrende afvaskning af kalorius kom Felina og bidrog straks til løjerne. Som den små loca (skøre) hun er, sagde hun med det samme; "jeg er dominant", men jeg sagde fluks; "ok, men det er jeg ikke til (i dag), jeg har kun lyst til noget blødt og behageligt", hvilket hun accepterede uden brok...gad vide om hun lod sig inspirere af, at seancen foregik i rummet for den hårde afdelingen (det med korset, som man kan komme op at hænge på osv) :lol:

Tøserne kunne virkelig deres kram. Samtidig og på skift blev hoved, skaft og kugler suttet og slikket efter alle kunstens regler + tøserne fik et par af mine fingre op i deres våde fisser undervejs = et syn for guder og kongeoplevelse. Ingen tvivl om at Felina var den styrende. Så da saften skulle ud fik hun den største del af ladningen i hendes mund, men jeg nåede heldigvis også at aflevere noget af belønningen til Reina i hendes mund. Hun skulle jo ikke snydes, men derimod også belønnes for behageligt, veludført og smukt blow, blæs og sut. ;):P:D

Så efter endnu dejlig, kærlig og grundig afvaskning + mere interessant samtale med Reina (Felina smuttede hurtig ud af rummet) var det blevet til at sige tak & adiós. Alt i alt en super skøn oplevelse uden stress og jag, men med meget indlevelse, forståelse, imødekommendehed og med meget lyst til behage og tilfredsstille! Måske derfor jeg har en svaghed for de skønne latinas ;):razz::D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...