Hop til indhold

Recommended Posts

Hej Alle,

Ny medlem her, ville bare advare imod nogle af dem der gerne reklamerer på den måde.

Det er anden gang jeg er faldet i, så joke is on me. Det korte af det lange er at jeg skrev hvor jeg understregede at jeg gerne ville have sex uden og få  udløsning inden i. En ting jeg har...

Det var ok, beløb blev aftalt.

Jeg dukker op of en noget anderledes pige modtager mig  end på billedet. Det har jeg nu ikke  så meget imod da hun så sød nok ud. 

Først spurgte hun hvad jeg ville... jeg forklarer og det vil hun ikke være med på, fint nok så siger jeg går igen. Nej siger hun så og henter hende jeg åbenbart har skrevet med. Snik snak, frem og tilbage, hun ville godt gøre det som oprindeligt aftalt og jeg giver pengene.

Men når vi så går igang gør hun klar til at rykke og hive mig ud. Sådan rimelig nederen og begejstringen er lidt lige meget og jeg pakker sammen og går.

Såeh, jeg styrer uden om den fra ungarn som tommelfinger regel for nu, specielt dem der lover en masse...

Pas på derude :) 

Redigeret af ColorBlind

Del dette indlæg


Link til indlæg
ColorBlind skrev, for 3 timer siden:

Men når vi så går igang gør hun klar til at rykke og hive mig ud.

Hvad betyder det? Jeg forstår ikke helt, hvad du mener. Altså I har samleje, men du kan mærke hun er parat til at smide dig af?  Eller hvad?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
ColorBlind skrev, for 4 timer siden:

Først spurgte hun hvad jeg ville... jeg forklarer og det vil hun ikke være med på, fint nok så siger jeg går igen. Nej siger hun så og henter hende jeg åbenbart har skrevet med. Snik snak, frem og tilbage, hun ville godt gøre det som oprindeligt aftalt og jeg giver pengene.

Men når vi så går igang gør hun klar til at rykke og hive mig ud. Sådan rimelig nederen og begejstringen er lidt lige meget og jeg pakker sammen og går.

Sådan en pige har jeg også oplevet for ca. 5 år siden, hun var dansk og kaldte sig Maria. 2500 kr. for at komme oppe i hende uden gummi.

Da hun havde fået pengene, og vi skulle i gang, meddelte hun, at jeg skulle trække mig ud, før jeg kom. Øhhhh hvad?

Jeg valgte så, at tage hende bagfra. Hyggede mig gevaldigt, og fyrede til sidste på listesokker en ladning af, dybt oppe i hende. Trak mig hurtigt ud, og onanerede et ekstrasprøjt på lagenet med et brøl. Så var hun tilfreds, og det var jeg også. :D

Med venlig hilsen

Saxo

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 2 timer siden:

Hvad betyder det? Jeg forstår ikke helt, hvad du mener. Altså I har samleje, men du kan mærke hun er parat til at smide dig af?  Eller hvad?

 

Lige præcis og så trækker hun sig væk langsomt, set hele var bare noget møg. Hun var helt kart ikke med på det at jeg skulle komme I hende.

Det er ikke fordi jeg mangle forståelse for at det kan være en lidt voldsom ting, set er bare det der med at man sætter sig op til noget og så bliver der ikke leveret. Det er bare anti klimax. 

Sådan er det, jeg skal bare styrene uden om de der hvor der er en pusher man snakker med og så evt skide på om man skal give en tudse til eller fra... man får hvad man betaler for :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Saxo skrev, for 8 timer siden:

2500 kr. for at komme oppe i hende uden gummi.

Da hun havde fået pengene, og vi skulle i gang, meddelte hun, at jeg skulle trække mig ud, før jeg kom. Øhhhh hvad?

Jeg valgte så, at tage hende bagfra. Hyggede mig gevaldigt, og fyrede til sidste på listesokker en ladning af, dybt oppe i hende.

Komme op i eller komme oppe i - det er en temmelig væsentlig forskel. Uanset at hun først evt. aftaler med dig at du kan få udløsning uden kondom under samleje, så er det faktisk voldtægt, hvis hun senere siger fra og du gør det alligevel.

Jeg gør bare opmærksom på det for at andre, der læser med, ikke lader sig naivt inspirere til at det er okay. Det er faktisk ligefrem strafbart.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
ColorBlind skrev, for 8 timer siden:

Lige præcis og så trækker hun sig væk langsomt, set hele var bare noget møg. Hun var helt kart ikke med på det at jeg skulle komme I hende.

Det er ikke fordi jeg mangle forståelse for at det kan være en lidt voldsom ting, set er bare det der med at man sætter sig op til noget og så bliver der ikke leveret. Det er bare anti klimax. 

Sådan er det, jeg skal bare styrene uden om de der hvor der er en pusher man snakker med og så evt skide på om man skal give en tudse til eller fra... man får hvad man betaler for :)

Pimp eller ej. Selv hvis du aftaler med pigen direkte vil du ofte opleve at det som du tror i har aftalt og det som pigen er villig til at levere er 2 forskellige ting. På dette punkt er de danske piger ikke meget forskellige fra de udenlandske.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Saxo skrev, for 9 timer siden:

Jeg valgte så, at tage hende bagfra. Hyggede mig gevaldigt, og fyrede til sidste på listesokker en ladning af, dybt oppe i hende. Trak mig hurtigt ud, og onanerede et ekstrasprøjt på lagenet med et brøl. Så var hun tilfreds, og det var jeg også. :D

 

Undskyld til trådstarter for at afspore det oprindelige emne.

Men hvad der beskrives her - tilsat smilie og ekstra onkelhumor ("så var hun tilfreds") - er et regulært seksuelt overgreb. Det er også strafbart. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

 Er der aftalt frivillig sex, uden kondom hvor han så muligvis alligevel taber klatten mod hendes ønske og hvis det i øvrigt foregår uden vold eller trusler, så skal hun godt nok have nogle gode venner ved højesteret, for at kunne hive en sådan tiltale i land og kalde det seksuelt overgreb.

Men ja, der kan være tale om alvorlig brud på tilliden mellem de udøvende, men man må jo spørge sig selv hvem der bryder tilliden, alt efter den konkrete situation?

Man skal selvfølgelig rejse sig op og gå igen, og bede om pengene tilbage, hvis GP  bryder den aftale man havde forestillinger om skulle foregå, men hvis hun så ikke vil betale tilbage, er det så tyveri??

Redigeret af StåDrengen

Del dette indlæg


Link til indlæg
StåDrengen skrev, for 5 timer siden:

 Er der aftalt frivillig sex, uden kondom hvor han så muligvis alligevel taber klatten

Men det er en irrelevant betragtning. Her er ingen tvivl om intentionel udløsning under samleje, så resten af dit indlæg har intet med sagen at gøre, bortset fra bevisbyrdeproblemet - men det er temmelig off for spørgsmålet om at det er voldtægt og dermed strafbart gerningsindhold.

 

PS: Nej, det er enten bedrageri, hvis hun hele tiden har haft til hensigt ikke at opfylde aftalen, eller aftalebrud, hvis hun ensidigt beslutter at ændre aftalen efter den er indgået og der er betalt.

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 1 time siden:

Men det er en irrelevant betragtning. Her er ingen tvivl om intentionel udløsning under samleje, så resten af dit indlæg har intet med sagen at gøre, bortset fra bevisbyrdeproblemet - men det er temmelig off for spørgsmålet om at det er voldtægt og dermed strafbart gerningsindhold.

 

Hej alle... Jeg kunne ikke lade være lige at blande mig, når nu der flyver tekniske, juridiske betegnelser igennem luften - såsom gerningsindhold. Jeg ville blot minde om, at der kun er tale om voldtægt, når man "tiltvinger sig samleje ved vold eller trussel om vold", jf. straffelovens § 216, stk. 1, nr. 1. Så vidt jeg ved, er § 216, stk. 1, nr. 2 kun blevet brugt i forbindelse med påvirkning af alkohol mm. og ikke vildfarelser.

Umiddelbart kender jeg derudover ingen straffebestemmelser, der positivt tager stilling til ovennævnte. Så skulle det lige være blufærdighedskrænkelse eller lignende, men der mener jeg godt, at man kan argumentere for såkaldt materiel atypicitet - altså at det ikke har været baggrunden for paragraffen, at man straffer folk for dette.

Hvis hun kan bevise, at der er sket en skade som følge af aftalebruddet - herunder svie og smerte - kan hun forsøge at kræve erstatning. Men det kommer hun nok heller ikke særlig langt med rettens vej :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
SexxxeS skrev, for 39 minutter siden:

Hej alle... Jeg kunne ikke lade være lige at blande mig, når nu der flyver tekniske, juridiske betegnelser igennem luften - såsom gerningsindhold. Jeg ville blot minde om, at der kun er tale om voldtægt, når man "tiltvinger sig samleje ved vold eller trussel om vold", jf. straffelovens § 216, stk. 1, nr. 1. Så vidt jeg ved, er § 216, stk. 1, nr. 2 kun blevet brugt i forbindelse med påvirkning af alkohol mm. og ikke vildfarelser.

Det bliver selvfølgelig let noget hypotetisk al den stund vi næppe kan finde tidligere sager. Jeg har muligvis haft svenske forhold for meget i tankerne.

Nu søgte jeg lige på stealthing og kan se det er vurderet ikke-strafbart i DK, så det er muligt det også gælder for dette scenarie. Stealthing er fx dømt strafbart i Schweiz (12 mdr ubetinget), men det er kun moralsk perspektiverende.

Man kan overveje følgende betragtning: De aftaler noget, hun ophæver aftalen. Han vælger så at gøre noget mod hendes udtrykte vilje, som hun i praksis har svært ved at modsætte sig. Hvis hun kendte hans intention ville hun modsætte sig og der ville så ikke være tvivl, hvis han gennemførte alligevel. Fx hvis han nu udbrød "jeg kommer" og hun så siger "nej" eller "træk dig ud" ...

Problemet er, at hun ikke kan modsætte sig noget hun ikke opdager, og derfor er det muligvis efter gældende ret ikke voldtægt, selvom det er imod hendes udtrykte vilje.

Med forventet lovændring om samtykke, kan det ændre sig til mindre gråzone.

Jeg er enig i at hun skal argumentere for tab/skade som følge af aftalebrud. Det kunne fx udgift til fortrydelsespiller og tort? Men det er noget mere trivielle betragtninger om erstatning og ikke om straf.

Del dette indlæg


Link til indlæg
nørden skrev, 1 time siden:

Kan i ikke tage den juridiske diskution i generel debat? Den er pænt offtopic her.

Enig sikke en gang flueknepperi.

Pigen havde besøgt mig nogle gange før. Vi aftalte sex uden gummi og udløsning oppe i hende for 1000 kr. ekstra. Men hun ville snyde mig, og så snød jeg hende. Længere er den ikke.

Men jeg ringede ikke efter hende mere.

Med venlig hilsen

Saxo

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været forbi stedet i Brønshøj - mest fordi det var det eneste åbne i nærheden af min rute en sen aften/nat. Der mødte jeg Jenny og Melissa, som havde ægte, men lidt for gamle billeder. Kort efter blev billederne skiftet, men navne og telefoner er de samme og da jeg var der var det pigernes første dag.

Ud over at stedet er skodagtigt (et vindue med indkig fra gaden, havde hængt et dynebetræk for, men det kunne ikke dække. Det var hængt op så det dækkede øverst på vinduet, så der var maksimalt indkig nedefra ...) så er det misvisende billeder idet de hverken er af pigen eller en der ligner.

Derudover var de så dårlige til engelsk, at aftalen var svær. Tysk går dog meget bedre, men jeg havde sms'et på engelsk, uvidende om deres sprogvanskeligheder. Den ene viste mig høflighedsfraser på engelsk skrevet med lydskrift, som hun prøvede at lære.

Summa summarum: jeg vil gætte på man skal skrue forventninger til udseende og service væsentligt ned ift. annoncerne.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, den 19.8.2019 at 07:52:

Komme op i eller komme oppe i - det er en temmelig væsentlig forskel. Uanset at hun først evt. aftaler med dig at du kan få udløsning uden kondom under samleje, så er det faktisk voldtægt, hvis hun senere siger fra og du gør det alligevel.

Jeg gør bare opmærksom på det for at andre, der læser med, ikke lader sig naivt inspirere til at det er okay. Det er faktisk ligefrem strafbart.

Exactly. When I met one that promised this a long time ago and then told me to pull out I was a bit disappointed of course but decided to stay anyway, but when I came (in doggy) I did so outside, on her ass, back, the wall in front of her(!) (yes, I came REALLY hard that time), but not inside her.

Redigeret af horndog74
Typo

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...