Hop til indhold

nærværende kærstesex annoncelight

Featured Replies

Skrevet

er der nogle der har besøgt cirkeline fra annoncelight, og vil dele deres oplevelser med andre. beklager der ikke er et link men jeg kan ikke finde ud af at sætte det ind :roll:

Skrevet

er der nogle der har besøgt cirkeline fra annoncelight, og vil dele deres oplevelser med andre. beklager der ikke er et link men jeg kan ikke finde ud af at sætte det ind :roll:

Du kopierer blot adressen fra adressefeltet, når du sidder og kigger på den annonce du vil linke til. Adressefeltet er der hvor du skriver f.eks. Annoncelight.dk. Du skal have det hele med: Feks- posting.php?mode=quote&f=24&p=18832

Dernæst går du herind i skrivefeltet og sætter ind, enten ved højreklik, eller oppe i rediger menuen.

Skrevet
  • Author

kan det passe at der ikke har været nogle hos cirkeline

Skrevet
  • Author

kan det stadig passe at der ikke har været nogle forbi ,ellers må jeg jo prøve

Skrevet
kan det stadig passe at der ikke har været nogle forbi ,ellers må jeg jo prøve
Tjah, af og til må man jo gøre en pionerindsats og bane vejen for andre.
Skrevet

Du kopierer blot adressen fra adressefeltet, når du sidder og kigger på den annonce du vil linke til. Adressefeltet er der hvor du skriver f.eks. Annoncelight.dk. Du skal have det hele med: Feks- posting.php?mode=quote&f=24&p=18832

Dernæst går du herind i skrivefeltet og sætter ind, enten ved højreklik, eller oppe i rediger menuen.

Du glemte vist at gøre linket aktivt!

Når du har indsat adressen i din tekst, så skal du lige huske at markere den (gøre den blå).

Herefter klikker du på knappen "URL" og vips, du har indsat et klikbart link. :)

Skrevet

Du glemte vist at gøre linket aktivt!

Når du har indsat adressen i din tekst, så skal du lige huske at markere den (gøre den blå).

Herefter klikker du på knappen "URL" og vips, du har indsat et klikbart link. :)

Næææh Onslow. Det virker da fint uden - på min Mac altså. Måske noget andet på Windows??

Skrevet

Tja, til det kan jeg kun svare; VED IKKE ;)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.