knallert 3413 Skrevet 18. Januar, 2013 er der nogle der har besøgt cirkeline fra annoncelight, og vil dele deres oplevelser med andre. beklager der ikke er et link men jeg kan ikke finde ud af at sætte det ind :roll: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 18. Januar, 2013 er der nogle der har besøgt cirkeline fra annoncelight, og vil dele deres oplevelser med andre. beklager der ikke er et link men jeg kan ikke finde ud af at sætte det ind Du kopierer blot adressen fra adressefeltet, når du sidder og kigger på den annonce du vil linke til. Adressefeltet er der hvor du skriver f.eks. Annoncelight.dk. Du skal have det hele med: Feks- posting.php?mode=quote&f=24&p=18832 Dernæst går du herind i skrivefeltet og sætter ind, enten ved højreklik, eller oppe i rediger menuen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Jensen 2078 Skrevet 19. Januar, 2013 er der nogle der har besøgt cirkeline fra annoncelight, og vil dele deres oplevelser med andre. beklager der ikke er et link men jeg kan ikke finde ud af at sætte det ind Er det hende her: https://annoncelight.dk/annonce/33507/na ... aerestesex Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3413 Skrevet 22. Januar, 2013 kan det passe at der ikke har været nogle hos cirkeline Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3413 Skrevet 28. Januar, 2013 kan det stadig passe at der ikke har været nogle forbi ,ellers må jeg jo prøve Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 28. Januar, 2013 kan det stadig passe at der ikke har været nogle forbi ,ellers må jeg jo prøveTjah, af og til må man jo gøre en pionerindsats og bane vejen for andre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15846 Skrevet 28. Januar, 2013 Du kopierer blot adressen fra adressefeltet, når du sidder og kigger på den annonce du vil linke til. Adressefeltet er der hvor du skriver f.eks. Annoncelight.dk. Du skal have det hele med: Feks- posting.php?mode=quote&f=24&p=18832 Dernæst går du herind i skrivefeltet og sætter ind, enten ved højreklik, eller oppe i rediger menuen. Du glemte vist at gøre linket aktivt! Når du har indsat adressen i din tekst, så skal du lige huske at markere den (gøre den blå). Herefter klikker du på knappen "URL" og vips, du har indsat et klikbart link. :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 28. Januar, 2013 Du glemte vist at gøre linket aktivt! Når du har indsat adressen i din tekst, så skal du lige huske at markere den (gøre den blå). Herefter klikker du på knappen "URL" og vips, du har indsat et klikbart link. Næææh Onslow. Det virker da fint uden - på min Mac altså. Måske noget andet på Windows?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15846 Skrevet 28. Januar, 2013 Tja, til det kan jeg kun svare; VED IKKE ;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg