Hop til indhold
knallert

nærværende kærstesex annoncelight

Recommended Posts

er der nogle der har besøgt cirkeline fra annoncelight, og vil dele deres oplevelser med andre. beklager der ikke er et link men jeg kan ikke finde ud af at sætte det ind :roll:

Del dette indlæg


Link til indlæg

er der nogle der har besøgt cirkeline fra annoncelight, og vil dele deres oplevelser med andre. beklager der ikke er et link men jeg kan ikke finde ud af at sætte det ind :roll:

Du kopierer blot adressen fra adressefeltet, når du sidder og kigger på den annonce du vil linke til. Adressefeltet er der hvor du skriver f.eks. Annoncelight.dk. Du skal have det hele med: Feks- posting.php?mode=quote&f=24&p=18832

Dernæst går du herind i skrivefeltet og sætter ind, enten ved højreklik, eller oppe i rediger menuen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
kan det stadig passe at der ikke har været nogle forbi ,ellers må jeg jo prøve
Tjah, af og til må man jo gøre en pionerindsats og bane vejen for andre.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du kopierer blot adressen fra adressefeltet, når du sidder og kigger på den annonce du vil linke til. Adressefeltet er der hvor du skriver f.eks. Annoncelight.dk. Du skal have det hele med: Feks- posting.php?mode=quote&f=24&p=18832

Dernæst går du herind i skrivefeltet og sætter ind, enten ved højreklik, eller oppe i rediger menuen.

Du glemte vist at gøre linket aktivt!

Når du har indsat adressen i din tekst, så skal du lige huske at markere den (gøre den blå).

Herefter klikker du på knappen "URL" og vips, du har indsat et klikbart link. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du glemte vist at gøre linket aktivt!

Når du har indsat adressen i din tekst, så skal du lige huske at markere den (gøre den blå).

Herefter klikker du på knappen "URL" og vips, du har indsat et klikbart link. :)

Næææh Onslow. Det virker da fint uden - på min Mac altså. Måske noget andet på Windows??

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...