Hop til indhold
Guest CphGuy

❤️ Smuk lille INDIAN godte ❤️

Recommended Posts

Guest CphGuy
sweetstone skrev, for 1 minut siden:

lidt forvirrende :-o på billede 1 hvor ansigt er fremme,  det giver ikke udslag.

de 2 andre er lånt bla her https://www.pinterest.co.uk/pin/791789178218311058/

Ja, havde det på fornemmelsen men var på min mobil, hvor man ikke kan tjekke billeder så nemt

der er flere billeder HER af hende på hendes profil

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmm, ikke for at åbne for diverse konspirations teorier, så kunne søgeord som, lillebitte, brunella, miss og India i bunden af annoncen tyde på det er en gammel kending der forsøger at hive nye kunder på nyt navn. Og Frederiksberg passer også meget godt. 

/Guy

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guy skrev, for 12 timer siden:

Hmm, ikke for at åbne for diverse konspirations teorier, så kunne søgeord som, lillebitte, brunella, miss og India i bunden af annoncen tyde på det er en gammel kending der forsøger at hive nye kunder på nyt navn. Og Frederiksberg passer også meget godt. 

Jeg synes du undervurderer en dejlig pige der har været med i spillet en del år efterhånden. Omtalte Lillebitte, Brunella m.m. behøver ikke kaste sig ud i at markedsføre sig med en alder på 25 år. 

Hvis du kigger på åbningstiderne ligger de udenfor Brunellas normale arbejdstider, og da telefon nr er samme for begge piger, er jeg næsten sikker på, at den smukke lille Indian godte arbejder på stedet når Brunella ikke selv er på arbejde

Mvh
Dane V

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dane Viking skrev, den 20.8.2019 at 09:30:

Jeg synes du undervurderer en dejlig pige der har været med i spillet en del år efterhånden

 Beklager hvis det var opfattelsen. Der har tidligere blot hersket en del tvivl om lignende annoncer. 

Jeg kender udemærket godt Miss India fra dengang hun var på PG, endda så meget at jeg måtte benytte mig af pussy call:)

/Guy

Del dette indlæg


Link til indlæg
CphGuy skrev, den 18.8.2019 at 15:54:

der er flere billeder HER af hende på hendes profil

Med voldsomt forskellige hudfarver og alle med afskåret hoved. Der er vist også lidt forskellige kropsformer, men det er svært at afgøre helt med de outfit på billeder.

Især det her billede stikker ud fra de andre:

shopify-ecommerce-onlinestores-makemoney

https://www.wattpad.com/649021863-♡mini-imagines-k-pop♡-jeonghan-seventeen-cute

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa

Jeg har været forbi og som Dane Viking skriver så det korrekt at hun arbejder udenfor Brunella`s ( + 50 andre kunsternavne) tider. Men ja det er i Brunellas "Hule" Hun er gæst på stedet måske endda veninde til Brunella og kan ikke et ord engelsk og Brunella kunne snildt kunne være mor til hende (aldersmæssigt). :)

Desværre er billederne ikke retvisende og man skal ikke være specielt skarp for at hurtigt kunne se at det er Brunella som er forfatter til teksten. Indian godte er en lille lys

latina pige som er sød og som vi ved er smag forskellig men hun kommer ikke i nærheden af billederne - desværre.   Jeg vil ikke starte en lang diskussion igen for som vi ved har Brunella

mange faste beundrer som forsvarer hende selvom hun er tæt på 50 og har været plus 25 år i branchen. Det undrer mig egenligt lidt at med alle de år at Brunella ikke har lært at ærlighed

i hverfald hvad angår vellignende billeder bedst kan betale sig på den lange bane, for vi ved jo alle at  smag er forskellig. Oplevelsen med pigen var langt under middel. Hun er både ung

og med mig ihvertfald lidt tydeligt at hun ikke var helt komfortabel med situationen.

Peace ;)

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest CphGuy

Langt fra billederne, dvs. ikke slank, og bryster og kroppen ligner slet ikke? 

Sørgeligt, at man tror man kan køre en business med den slags

Del dette indlæg


Link til indlæg
CphGuy skrev, for 17 timer siden:

Sørgeligt, at man tror man kan køre en business med den slags

Men det viser tråden her vel at man kan. Hotguy12 blev jo, og det er ingen bebrejdelse - sandsynligvis et flertal reagerer sådan (bedømt på de sædvanlige diskussioner her). Folk kommer selvfølgelig ikke igen, men det er jo ligegyldigt, når det er en gæsteoptræden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...